Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Helt enig, er keen på den som ringetone jeg også! Pysj pop baluba ødela lørdagene til alle norges barn. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Husker jeg stod opp HVER lørdag kl 8 for å få med meg alle tegnefilmene og alle konkurransene.. Jeg ringte inn nesten hver gang, men kom aldri igjennom Det var tider det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Husker jeg stod opp HVER lørdag kl 8 for å få med meg alle tegnefilmene og alle konkurransene.. Jeg ringte inn nesten hver gang, men kom aldri igjennom Det var tider det.. Samma her, bare at jeg gadd aldri å ringe inn da. Men måtte alltid få det med meg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 åtte en fem, fire ni tre, null null. (aner ikke om det er rett, bare første som kom opp i hue mitt når jeg så topicen) Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var tider det :!: Det aller beste var jo kykkelig klemmetid, har hørt i etterkant at det vistnokk var ganske iriterende når jeg og min søster stormet soverommet for og klemme Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei! Dette er bowler! Du skjønner at det er veeldig mange som ringer akkurat nå, Så du får prøve igjen, og hvis du ikke gjør det, så får du ha en fortsatt go lørda'! Hadee Ringte så mange ganger at jeg kan telefonsvareren utenatt. Elsk på kykelikokos! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Kykelikokos! Minner, gode minner Var fast hver lørdags morgen, ingen helg uten dette! Husker godt kildesorteringen, fantastisk! Endret 16. juni 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Husker jeg hadde det Josefine spillet som de brukte under sendingene. Der man skulle hoppe på steiner og velge hvor langt man skulle hoppe for hvert hopp. Men jeg klarte ikke å finne hvor det minispillet var i selve Josefine spillet så jeg sendte brev til Kykelikokos og spurte hvordan man fikk spille det. Fikk svar og personelig hilsen fra Bowler at det bare var å trykke på steinene ved hesten. Jeg lever i alle fall i troen på at det var han som asvarte og ikke en random ansatt i NRK Lenke til kommentar
Gndrsn Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Spol til 5:38 for melodien av nret ! Send meg en mail på [email protected] for å få denne melodien som mp3 fil. http://www.youtube.com/watch?v=7YWOGL7nEDo Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kykelikokos er faktisk ett av de beste barndomsminnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå