Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2008

Merlin

Anbefalte innlegg

det er ikke til ps3, men til pc.

Jeg har ikke hørt om noe til konsoll, men vil vel kanskje komme, men regner med at dette da vil kreve en del modding og datateknikk fra din siden.

Nå synes jeg det begynner å bli på tide at konami får fikset disse serverne her, begynner å bli jævlig irriterende

Feil. Det har kommet option files til både PS2, PS3 og PC. Er kun 360-versjonen som ikke har noe OF enda.

De som vil ha patcher og option files kan titte litt her: www.pesgaming.com

EDIT: En eller annen feil gjør at jeg ikke klarer å sette inn link, så dere får bruke CTRL+C og CTRL+V.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra anmeldelsen fra spillmagasinet:

"Mer arkade enn simulering " HAHA! Dere pro evo fans har jo alltid skrytt pes opp i skyene pga det motsatte! :D:D:D

Møkkaspill!

Jau, det er jo kjent at hvis spillmagasinet skriver noe så må det stemme. Gå å lek troll et annet sted :)

Lenke til kommentar
Fra anmeldelsen fra spillmagasinet:

"Mer arkade enn simulering " HAHA! Dere pro evo fans har jo alltid skrytt pes opp i skyene pga det motsatte! :D:D:D

Møkkaspill!

Jau, det er jo kjent at hvis spillmagasinet skriver noe så må det stemme. Gå å lek troll et annet sted :)

Det beste er vel egentlig å ignorere slike innlegg... Små barn liker som kjent oppmerksomhet og hvis de ikke får det så gidder de ikke mer... Gi heller gutten en kos når han her saklig... da blir han glad...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...