Lokiboki Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg er fornøyd med spillet, det er en markant forbedring fra Pes6, men laggingen må Konami få hånda ut av ræva nå å få fikset.. Spilte mot en engelskmann som var så missfornøyd at han skulle rett ned på sin lokale spillkjappe å bytte spillet Endret 27. oktober 2007 av Lokiboki Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja var veldig mye lagging online på 360, Begynte å spille Player Match pga at eg sku stikke hvis det var for gale. Og det ble et minutt så var eg ute av den matchen. Umulige forhold. Pluss Replayen er helt syk. Får fan ikke med meg hva som skjer engang:/ Men ellers er spille strålende. Håper det kommer en Update på 360 fort som bare fan. Noen som vet noe om en Update? Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 grafikken er bra , men lagger for mye! uansett er den mye bedre en fifa 08! regards Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fatter ikke hvordan de kan slippe ut spillet i den standen det er i nå, det virker veldig beta enda. Riktignok hakker det ikke så mye under kampene, men under reprisene synker jo fpsen som en stein. Og som flere har vært inne på er det så sykt med lagg på online-kamper at det er fullstendig umulig å få til noe saklig spill der. Er kort og godt skuffa over så godt som alt bortsett fra selve gameplayet i offline-modus, som fremdeles er såpass solid at jeg nok ikke kommer til å bytte inn spillet. Det er ikke så lenge siden jeg skaffa meg 360, så jeg vet veldig lite om hvor flinke Konami er til å oppdatere spillene sine til konsollen.Tror dere det er sannsynlig at det vil komme en patch den nærmeste tiden? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Veldig sannsynlig, pleier nå det. Hvis ikke¨så blir det ikke online på meg på PES2008 Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke spilt mye, og ingen onlinekamper.. fordi han ikke finner noen (venter dog bare i 15sekunder før jeg ikke gidder mer). Får melding om at jeg har moderate eller strict tilgang på PES-Live, så det er kamper jeg ikke får joinet og ikke alle andre kan joine mine. Er det Xbox 360 innstillinger eller er det router-porter som gjør dette? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Konami vet om dette problemet, og de jobber hardt for å fikse det i følge en pressemelding. http://www.pro-g.co.uk/xbox360/pes7/news-6760.html Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har kjøpt meg PES 2008, men har ikkje fått spilt det. Skal spille det i morra. For då kjem eg til min kjære Xbox 360 igjen:D Korleis vil dere sei spillet har forbedra seg? Og kva er forsatt irriterende i spillet.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det Xbox 360 innstillinger eller er det router-porter som gjør dette? ruteren, portene 88 og 3074. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Når jeg logger inn på PES live får jeg beskjed at mitt nettverk gjør at jeg spiller med begrenset tilgang?! Jeg får ikke joine en kamp hvor jeg blir invitert eller invitere folk fra min venneliste for å spille, hva kommer dette av? Har aldri hatt problemer med noen andre spill på Live, har heller ingen restriksjoner hverken på mitt nettverk eller i 360 Live.. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Alle her er så utålmodige. Konami vet om problemet, og selvfølgelig kommer de til å fikse på dette. Var problemer med forrige pes også, men etter 1 uke var dette fikset. Dermed er jeg ganske sikker på at laggingen vil forsvinne i løpet av dagene som kommer. Og til deg som har kjøpt det og lurte på hvordan det er så synes hvertfall jeg det er veldig bra. Det har ikke forandret seg så mye som FIFA har gjort fra 07 til 08, men jeg er fornøyd. Bare å vente til online funksjonene kommer tilbake på topp og more seg Endret 29. oktober 2007 av downsattack Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Alle her er så utålmodige. Folk er utålmodige med god grunn også. Å bruke en halv høvding på et spill som ikke fremstår som et ferdig produkt er relativt frustrerende. Jeg er bra fornøyd med spillets viktigste del, men den totale pakken er skuffende. Gameplay veier ikke opp for musikk, menyer, online-trøbbel og at alt av replay kjører med 10 fps. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Alle her er så utålmodige. Folk er utålmodige med god grunn også. Å bruke en halv høvding på et spill som ikke fremstår som et ferdig produkt er relativt frustrerende. Jeg er bra fornøyd med spillets viktigste del, men den totale pakken er skuffende. Gameplay veier ikke opp for musikk, menyer, online-trøbbel og at alt av replay kjører med 10 fps. Joda. Nå siktet jeg kun til online delen, der Konami også har gått ut og sagt at de er klar over dette, samt at dette fikses kjappest mulig. Det andre du nevnte går på spillet som helhet. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når jeg logger inn på PES live får jeg beskjed at mitt nettverk gjør at jeg spiller med begrenset tilgang?!Jeg får ikke joine en kamp hvor jeg blir invitert eller invitere folk fra min venneliste for å spille, hva kommer dette av? Har aldri hatt problemer med noen andre spill på Live, har heller ingen restriksjoner hverken på mitt nettverk eller i 360 Live.. Takk og lov.. trodde det bare var meg! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk spillet på lørdags kveld og fikk testet litt singleplayer og en online kamp mot en kompis. Jeg synnest spillet er kjempe moro. Musikken var ikke helt etter min smak, men det var ikke noe nevneverdig irreterende. Når jeg spillte mot kompisen min online opplevde jeg ikke lag i det hele tatt! Lav fps i replays var ikke helt hva jeg hadde forventet. Jeg har ikke fått testet spillet skikkelig, pga. på søndags morgen klarte en annen kamerat å snubble i nettverksledningen til xboxen og fikk den til å falle over mens jeg spillte, resultatet var ett solid hakk rundt hele platen. Håper bare jeg klarer slipe ned platen og redde spillet... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har nå hatt spillet i 2 dager og sliter med en ting. Å forsvare meg. Eksempel: Semi finale i Konami Cup, Man Utd - AC Milan. Jeg vinner kampen 8-7 (20min kamp). Er det meg, eller har det blitt for lett å score? Motsanderen er passiv i forsvar, men valser gjennom mitt forsvar uten problemer. Før pleide jeg å spille PES5 og der kunne jeg spille 30min kamper og det ble sjeldent mer enn 4 mål i løpet av kampen. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For meg varierer det veldig fra kamp til kamp.. Jeg kan valse over Chelsea og vinne 5-0 for så spille 0-0 mot Wigan. Husk at spillet forandrer seg etter hvordan kampbildet foreløper. Scorer du et par mål tidlig vil det være mye enklere å score fler da motstanderen "faller sammen". Lenke til kommentar
HomoPanda Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det bare jeg som har hatt problemer rundt midtbaneområdet ved at dommeren har kommet i løpebanen min og dermed "slått" spilleren min bort fra ballen? Veldig stor fordel å ha Walcott i fullt firsprang på kontring når dommeren plutselig står i veien og Walcott skjener mot venstre mens ballen går rett til en forsvarer. Ellers må jeg si at det er bra det er blitt enklere å score mål på frispark, liker godt noen av de nye taktikkvalgene og gledelig at det endelig er mulig å score fra 30-35 meter en sjelden gang. Hurtig igangsetting ved frispark er også løst bra. Minus må være innkast (fremdeles møkka kjedelig å alltid ha en til venstre og en til høyre, og jeg mister en del av flyten i spillet når jeg ikke kan sette i gang kjapt men må vente på at alle skal finne sin plass.) og at jeg ikke kan bestemme om spissene mine som har en stor høydefordel kan gå ned på cornere og la de kjappe småfolka stå igjen på kontringer (ingen vits i å ha ultrakjappe Clichy dekke Rooney mens Adebayor eller Bendtner står ved midtsirkelen, klare til å gå på løp (men liker godt at jeg kan bestemme hvem som skal gå opp på angripende cornere!)). Ellers dømmer dommeren litt uforståelig enkelte ganger.. Pluss for filming! Gøyalt å ha når man spiller mot venner og alltid litt morsomt med sjansespill i en finale hvor det står 0-0 og det er igjen to minutter. En ting som jeg mener er like håpløst i virkeligheten er hvor mye mer som skal tolereres innenfor sekstenmeteren, som glatt blir blåst for like utenfor. Kjipt å miste en stor mulighet pga. dytting og takling som nesten slår meg overende. Så klart dømmer man straffespark når man nesten blir lemlestet når man prøver å tråkle seg gjennom to forsvarere, det at man ikke faller er ikke grunn nok til å vinke spillet videre. Det har skjedd at jeg har fått straffespark uten at spilleren min har falt, det er ikke poenget. Det skjer ikke ofte nok! Har ikke testet onlinespilling ennå, går vel et par uker før det skjer. Menyene er fremdeles ganske dårlige, likte fjorårets bedre. Musikken er, om mulig, verre enn noensinne. Pleier å starte opp Radioresepsjonens podcast før jeg starter opp PES, så jeg skal slippe den techno/breakbeat-greia... Spillmessig må jeg si at jeg foretrekker PES laaangt fremfor FIFA08. Det kan hende at grunnen er at jeg er vant til PES fra i fjor og derfor hadde problemer med FIFA, men etter å ha prøvd begge demoene i cirka like lang tid er jeg ikke i tvil om hva jeg foretrekker. PES sliter med alt for få lisenser, men jeg klarer fint å redigere North London til Arsenal og forandre litt på draktene hvis det betyr at jeg slipper FIFA. Å, og penge-aspektet ved PES er litt langt ute å kjøre i forhold til FIFA. Jeg har hittil aldri opplevd noen pengeproblemer i PES, ettersom man blir belønnet for hver eneste kamp og kun har en utgift i hele sesongen. Mener å huske at det tar litt mer tid og planlegging å få kjøpt spillere i FIFA enn PES, men mulig dette har forandret seg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har lest an man får lastet ned en fil til PS3 versjonen som fikser navn og drakter på de lagene med oppdikta navn, vet noen om tilsvarende fil til 360 versjonen? Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 det er ikke til ps3, men til pc. Jeg har ikke hørt om noe til konsoll, men vil vel kanskje komme, men regner med at dette da vil kreve en del modding og datateknikk fra din siden. Nå synes jeg det begynner å bli på tide at konami får fikset disse serverne her, begynner å bli jævlig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå