Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2008

Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker da Pes6 kom til X360 at spillet slet en god del i begynnelsen med onlinespilling.. Dette jevnet seg kraftig ut etter et par uker, og fungerte så godt som feilfritt, noe det har gjort siden.. Får ikke testet spillet selv før i morgen, men er overbevist om at Pes 2008 vil fungere like bra etterhvert.. :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Får ikke håpe det er mye lagging på 360.... Da er hele moroa ødelagt. Flere som har spilt online på 360 som kan si om dte lagger eller ikke??

Det lagger helt sinnsykt online. Umulig å spille. FPS'n som er når man ser repriser kan lett fremkalle epilepsi vil jeg tro.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Hatt spillet et par dager, og jeg må si at menyene ser virkelig ut som har blitt laget en sen lørdag.. :ph34r:

Enig med du der. Men, jeg tror mest på min egen teori (hvordan kan de slå feil liksom...) om at det er asiatiske utviklere som tror dette er sånn vi liker grafikken. Det samme gjelder egentlig musikken, som tidvis er så uutholdelig at jeg blir på gråten.

Det minner meg egentlig mye om en tidlig build vi fikk av et spill som blir utviklet av et kinesisk selskap. Menyene var photoshoppet i stykker, og de fleste effektene ble brukt på alt fra knapper til bakgrunner, og musikken må ha vært komponert av DJ Bobo himself.

Jeg husker også at "komponisten" tok det ufattelig tungt at vi ikke var det minste fornøyd med det han hadde skapt.

Lenke til kommentar

enig i veldig mye av det som blir sagt her, musikken, menyen og laggingen er digre minus. dessuten trodde jeg nesten ikke det var mulig etter de siste par årene: FIFA er favoritt her i gården. PES skuffer i 08-drakt dessverre, selv om "følelsen" ute på banen er like bra som i fjor.

Lenke til kommentar

Er enige med de fleste, jeg synes følelsen er god men den laggingen online dreper all min glede. Største plusset for min del ang PES08 er jo at Newcastle er et offisielt lag <3. Ellers tror jeg faktisk det blir en del mer Fifa08 enn PES08 om ikke den forferdelige laggen forsvinner.

RRHoads sa det nok best: Det lagger helt sinnsykt online. Umulig å spille. FPS'n som er når man ser repriser kan lett fremkalle epilepsi vil jeg tro.

dessverre så synker frameraten noe så sinnsykt i replays at flotte mål blir ikke akkurat så veldig flotte når man ser at FPSen bli ca 5 (overdrivelse btw).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...