johan1 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 vet noen hvor jeg kan spille gratis nettpoker Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) De fleste kjente pokerklientene har playmoney og freerolls. Freeroll er gratis og være med i, er som regel et par for dagen, der du kan vinne et par hundre kroner om du klarer å slå ut 3-4000 spillere. Playmoney fungerer på samme måte som vanlig poker, bare at du spiller med "leke" penger. pokerstars.com Endret 24. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 De fleste kjente pokerklientene har playmoney og freerolls. Freeroll er gratis og være med i, er som regel et par for dagen, der du kan vinne et par hundre kroner om du klarer å slå ut 3-4000 spillere. Playmoney fungerer på samme måte som vanlig poker, bare at du spiller med "leke" penger. pokerstars.com uten registrering da Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 De fleste kjente pokerklientene har playmoney og freerolls. Freeroll er gratis og være med i, er som regel et par for dagen, der du kan vinne et par hundre kroner om du klarer å slå ut 3-4000 spillere. Playmoney fungerer på samme måte som vanlig poker, bare at du spiller med "leke" penger. pokerstars.com uten registrering da Du må nok registrere deg, men det er vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 andre steder da Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har ikke hørt om noen sider du ikke kan velge bort registrering. Har du sjekket 123spill? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Register deg og spill på www.pkr.com! Beste siden syns jeg Lenke til kommentar
bandycot Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg spiller på www.fulltiltpoker.com Der kan du velge om du skal spille realmoney eller bare på moro. Veldig bra syns jeg. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) spiller selv på poker.com Og til det om det finnes plasser der man ikke må registrere seg er svaret NEI. (har ikke funnet noen sånn plass!) Og poenget med playmoney og freeroll er og lokke spillere til og spille med ekte penger Edit: jehu 100 innlegg Endret 9. desember 2007 av tja_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå