chiefo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå har Gears of War (TPS vel og merke) vært ute ett år allerede, og jeg koser meg fremdeles stort på multiplayerdelen online (mot hverandre). Det er slik spill skal være, og hvis det blir bedre enn dette har vi mye bra i vente. Fikk meg Orange Box forleden, måtte jo ha det, fordi det er Half Life.. trossalt. Har ikke fått spilt det mye, singelplayerdelene lar vente på seg av naturlige grunner (har for mange andre spill som er foran i køen atm.), men har prøvd TF2. Det ser bra ut, og de har gjort en bra jobb med alt - utenom det vesentlige. Det føles ikke bra ut å drepe et motstander. Jeg vet ikke hva Gamer-anmeldelderen tenkte på, men det er godt gjort å ikke nevne denne delen som oppfattes som veldig "hat eller elsk". Med god trening blir det nok bra, men for meg blir det veldig enkelt å ta på Gears eller andre spill hvis jeg virkelig vil føle kriginga på kroppen. Her skyter man hagleskudd for harde livet, men jeg føler jeg skyter i løse lufta. Jeg ser ikke at jeg treffer, og selv om jeg gjør det må de tydeligvis ha 10 salver ekstra. Det er greit at det ikke er CS eller R6 aktig, one shot, one kill - men da har vi da Gears å forholde seg til.. hvor man faktisk tåler en del. TF har et profilproblem fordi de har tydeligvis har vansker med å plassere hvor dette skal være.. og når de først har valgt så har det flotte utseende spilt meg et puss. Donte jugde a book by its cover.. TF2 er ikke noe å skrive hjem om, men det er et steg i riktig retning hva design og klassebalanser anngår. [Orange Box er multiplattform, right?] Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er multiplatform. Og for denne kommentaren: "TF2 er ikke noe å skrive hjem om" Du om det! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner ikke helt hva du mener. Det er varierende fra klasse til klasse hvor mye de tåler og hvor kraftige våpen de har. Soldaten kan feks. ta ut veldig mange med bare et par raketter, mens ingeniøren har bare en lusen hagle som nærmest bare skyter salt, men kan i tillegg bygge små turrets. Å se hvor man treffer er heller ikke så veldig vanskelig da det er veldig små kart med mye nærkamp. Er ikke overbegeistrert selv for TF2, men om det er en ting som føles bra i spillet så må det jo være når man skyter en motstander med raketter og hele karen bare forsvinner i et stort plask. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nei det er ikke bare meg om det, poenget er uannsett at dette var lett å mislike.. og tydeligvis lett å like. Og ja, det er spillbarheten rundt kriginga og bare det elementet som ødela. Å skyte 10 raketter i bakken rundt en gubbe før han dør er rimelig døvt. Ja, jeg suger sikkert. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 "Ti raketter i bakken rundt en gubbe før han dør er rimelig døvt" Det har du rimelig rett i.. Men jeg trenger toppen 3 fulltreffere for at verstingene skal daue.. og 10 tyder på at du bommer ganske bra! Kjenner meg ikke igjen i dine beskrivelser. Storkoser meg med TF2! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Mitt inntrykk er at de fleste dør av en rakett rett i kroppen, men de er kanskje som regel litt skadet fra før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 det er helt ok, men ikke noe for meg, synes det blir litt rotete med mange forskjellige karakterer. spillet virker også ganske ubalangsert. f.eks hvis man spille CTP så begynner runden etter 1min og folk kan gå rundt imens... så da kan man bare gå bort til der det andre laget starter og bygge noen turrets, så har man nesten ikke sjangs til å kommer ut... Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 "Ti raketter i bakken rundt en gubbe før han dør er rimelig døvt" Det har du rimelig rett i.. Men jeg trenger toppen 3 fulltreffere for at verstingene skal daue.. og 10 tyder på at du bommer ganske bra! Kjenner meg ikke igjen i dine beskrivelser. Storkoser meg med TF2! Takk for at du bekreftet poenget mitt. At man skal skyte 3 raketter for å drepe en kar er seriøst døllt. (Ja 10 var overdrivelse, jeg bruker ca. 3 selv). Å gi 6r til TF2 er beyond common sence. 6 For utseende, 4 for innhold. NIrD: Bet merke i det.. på ene brettet er det bare å velge granatkasteren å pumpe granater som godgjør seg før portene åpner Det dumme er at det kommer framedrops som det holder i ny og ne med for mye av det gode. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ler av det dere skriver. Det er tydelig at dere ikke ser at dette er videreføring av de klassiske Team Fortress Classic og Team Fortress fra Hl og Quake. Er ikke meningen at det skal være realistisk. Skal du ha realisme så har du den verden utenfor vinduet ditt. Du kan lett drepe en person om du treffer direkte med en rakett. Spørs mye på hvilken klasse du skyter da alle har forskjellige fordeler og bakdeler. Heavy guy er treig og tåler mye mens scout er rask men tåler lite. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er lenge siden jeg spilte TF2, og jeg trenger strengtatt ikke spille det for å "kose" meg med TF2 igjen? TF2 hadde døll kriging. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Whine TF2 er ikke DM basert, whine^2 viser ikke K/D etc.... For meg virker det som folk som ikke liker tf2 er 'lone wolfs', greit nokk at dem ikke forstår lag arbeid og klasse systemet, get over it and move on!. Har man ikke noe mot å jobbe som et lag så er tf2 veldig morro. Som sagt over så har klasser sin fordel og ulempe så hvordan laget er satt opp er viktig og ikke minst hvoran laget samarbeider. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Skulle gjerne prøvd det om hele gjengen jeg spilte med hadde TF2... men så har vi Gears da, så da utgår det med skyhøye kneløft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå