12Anonym12 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Litt før påske ferien i år kjøpte jeg meg denne bare at jeg kjøpte den med 2gb. Har ikke vert noen problemer med den enda, men oppdaget på slutten av skoledagen i dag var det en del sprekker i skjermen, så nå med en gang skjekket jeg garantinen på den. Det sto " Produsentens garanti (md.): 24", Det er ikke noe galt med selve skjermen med det glass belegget over skjermen hvis dere skjønner, Får jeg det da på garantien? Kan legge ved bilde av mp3 spilleren om noen ikke skjønner helt hva jeg mener. Mvh Espen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Om jeg forstår deg rett, er det ikke LCD-displayet som har sprukket, men at det er en sprekk i plastikken foran, altså "kabinettet", men uansett er det generelt din feil om spilleren får skader fysisk. Selv med ekstrem godvilje hos forhandler/produsent, skal du ha en del flaks før slikt går på garanti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 jupp, det er din feil ja så den der går nok på din regning. med spiller til 2000 er det ofte lurt å investere et par hundrelapper i en ordentlig veske, veitdu Lenke til kommentar
knoffen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Om jeg forstår deg rett, er det ikke LCD-displayet som har sprukket, men at det er en sprekk i plastikken foran, altså "kabinettet", men uansett er det generelt din feil om spilleren får skader fysisk. Selv med ekstrem godvilje hos forhandler/produsent, skal du ha en del flaks før slikt går på garanti. Fikk sprekker i min D2 og sendte den til ABTECH.se. Trodde jeg måtte ut med 5-600 kr., men det holdt med behandlingsgebyr på ca. 200. Kan være jeg var heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå