mcgroven Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Will Wright kan fortelle at utviklingen av Spore går etter planen. Les mer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) "Spillet er fullt spillbart nå" Også må vi vente 6 månder!? Det var veldig mye månder til testing synes jeg, men spill som det brukes god tid på, blir som regel bra spill også da Endret 24. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvis dette spillet har _en_ bug kommer brukerne til å bli pissed Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fullt spillbart kan være så lavt som alfa, altså at man kan spille fra start til slutt... Men jeg håper de har kommet lengre enn det Trolig er det bare finpuss og fiks av bugs igjen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Håper på en god demo i ventetiden... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 aiai.. dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 har gledet meg til spore alt for lenge nå. synd de har utsatt det så lenge, men bra de endelig klarer å gjennomføre noe Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fullt spillbart nå, og 6 måneder med finpuss? Dette blir noe å glede seg til! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er spent på om dette spillet kommer til å bli forbudt eller forfulgt av noen religiøse sekter Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Genialt spill, selvom det er selve gameplayet som er bra her, graffikken er ikke så mye å skryte av. Men det bryr jeg meg lite om, selvom jeg gjerne skulle sett dette spillet i CryEngine 2.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Genialt spill, selvom det er selve gameplayet som er bra her, graffikken er ikke så mye å skryte av. Men det bryr jeg meg lite om, selvom jeg gjerne skulle sett dette spillet i CryEngine 2.. Hvordan klarer du å si at det er et "genialt spill" når du ikke har spilt det? Personlig synes jeg at spillet "VAR" spennende, men etter å sett hvordan spillet funker og sånn så bryr jeg meg lite om den. Jeg håpet på et "virtuel" liv spill, men isteden er det et vanlig RTS slit spill med dyr som du skaper. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Genialt spill, selvom det er selve gameplayet som er bra her, graffikken er ikke så mye å skryte av. Men det bryr jeg meg lite om, selvom jeg gjerne skulle sett dette spillet i CryEngine 2.. Hvordan klarer du å si at det er et "genialt spill" når du ikke har spilt det? Personlig synes jeg at spillet "VAR" spennende, men etter å sett hvordan spillet funker og sånn så bryr jeg meg lite om den. Jeg håpet på et "virtuel" liv spill, men isteden er det et vanlig RTS slit spill med dyr som du skaper. Det er et genialt spill fordi Will Wright har greid å lage noen ingen andre har gjort før. Bare hvordan man kan lage en figur i det spillet og få den til å animeres osv er jo helt genialt. Også hele ideen med å ta over en klode/helt univers er noe jeg alltid har ønsket i et spill, endelig kommer det, og det virker som det blir drit bra. Har jo ikke prøvd det nei, men tviler på at jeg tar feil. Det er også genialt fordi det er et spill som kan spilles gjennom uendlige ganger, og det kan bli ihverfall litt forskjellig hver gang. Ikke bare et spill man spiller i 10-15 timer, så er man lei/ferdig med spillet. Altså gjennspillbart på noe lignende måte the sims er , tror jeg ihvertfall da. Endret 24. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
ekill Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er så utrolig spent på dette her, håper det blir bra. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bittelittegranne bekymret over breddefokuset. Det er helt sikkert mest lønnsomt, men jeg er ikke nødvendigvis så sikker på at det gir det beste produktet. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 gleder meg helt sykt til dette spillet. første spillet jeg har sett frem til på lang tid. men jeg har dog blitt en grinebiter når det gjelder spill noen som vet om dette spillet kommer til xbox? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 gleder meg mye mer til sim city samfunn lanseres =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg