Gå til innhold

Halloween - hva har dere gjort/blitt utsatt for?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha skoleprosjekt som innebærer å lage et radioprogram om et tema. Jeg valgte halloween som passet med årstiden.

Derfor lurer jeg på

- Hva har dere gjort selv? Noen spennende historier?

- Hva har dere blitt utsatt for?

- Har dere noen spesielle formeninger om temaet halloween?

Takker for alle innspill og svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg låser døra og nekter å åpne den kvelden.

En gang husker jeg det ringte på, jeg bodde i 2. etg og ingen var hjemme i første. Så jeg så ut gjennom vinduet i døra, så noen småunger på trappa (som helt klart så meg), og bare gikk opp igjen. 5 minutter etter ringte samme ungene på en gang til :p (så dem fra kjøkkenvinduet).

Lenke til kommentar

Jeg ble rana med softgun å egg av noen ungdommer da jeg var liten. Var livredd og begynte å grine (de hadde ekstremt skumle masker på seg :p ). Siden jeg visste hvem det var, ringte mamma til foreldrene hannes og han måtte be meg om unnskyldning. Var sannsynligvis noe av det flaueste jeg har hørt :p

Lenke til kommentar

Søstrene mine går stadig vekk halloween og lykkes, selv får jeg aldri noe når jeg kler meg ut og prøver :<

Bare kommentarer om at jeg er for stor til å holde på med sånt.

Liek wtf?

Men i fjor tok jeg på meg frakken min og tok med balltreet og diverse og skremte småunger som gikk på fortauet ved skauen vi bor ved :p

Moro, tror jeg skal gjøre det samme i morra, om jeg ikke er på fylla i kjole :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Veeeel, jeg kledde meg ut i finnlandshette, svart hettegenser og en softgunmaske over fjeset og tok med meg en øks. Gjemte meg bak en busk og når noen små unger gikk forbi hoppa jeg frem og lagde merkelig lyder og løp etter dem med øksa.

Glad ingen visste at det var meg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehehehe, minner meg om den gangen jeg hogga en venn av meg i beinet (med uhell da seff). Jeg skulle bare kødde og sa sånn "Tenk om jeg bare hadde gjort dette, åhåhå" osv osv, men så feilberegnet jeg slaget og jeg traff han ganske hardt i leggen så han fikk jeg jævlig dypt kutt og begynte å blø som bare faen.

Neida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...