YBD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 God kveld! For noen måneder siden var det en fyr på skolen som hadde vært i USA, og han hadde med seg noe greier i en liten boks som jeg smakte på. Det var en syltynn liten firkant, nesten som en liten papirbit, som man skulle legge på tungen. Da smeltet den og smakte sterkt og friskt. Noen som aner hva jeg snakker om, og hvem som lager sånne? Og om de fins i Norge? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Sikkert strengt ulovlig i norge pga av stoffer som kan være skadelige for mennesker. Du vet kordan de er med regler her til lands. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Neida det selges i norge. Det er det samme som frisk bare det har en anen form. Får kjøpt dem på "OBS City Syd" i Trondheim. Og sikkert på andre butikker, jeg vet ikke hvem som selger dem og jeg husker ikke navnet nå Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Neida det selges i norge. Det er det samme som frisk bare det har en anen form. Får kjøpt dem på "OBS City Syd" i Trondheim. Og sikkert på andre butikker, jeg vet ikke hvem som selger dem og jeg husker ikke navnet nå har dem ikke på "Obs slitu" Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det kan ha vært french fries dyppet i "Vademecum" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Blah...har smakt de tingene der og de smaker drit... Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 hmm... har sett de til salg mange plasser her i tromsø, særlig på bensinstasjoner og slikt, og hvis noen kjøper må du prøve å legge de under tunga!! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kanskje Nidar Porøs sjokolade som smelter på tunga Mvh,Stian Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 støtters zyrtec med teorien om frenc fries dyppet i vademekum og kansje litt kokain sånn at du liker det uansett.... stay real :x :x :x Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det kan ha vært french fries dyppet i "Vademecum" lite lovande....... *spam* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 mener du sånn med pulver inni ...... eller LSD ...... hvis du mener sån godt med pulver inni .. så selger de sånn å bøtte vis i strømstad... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 selges i norge de jeg narret en kompis til å putte en i munnen (ute i 20minusC) Den festet seg i ganen å han trodde han skulle kveles Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 La du merke til noen forandring av omgivelsene etter inntak? Lenke til kommentar
afendrak Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 kan man bestille slikt over internett? Helst fra en norsk websjappe Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 VAr det smiley på den ? :o Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Blah...har smakt de tingene der og de smaker drit... Kan du forklare oss hvordan dritt smaker, har aldri smakt dritt noen gang? Lenke til kommentar
3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg vet hva du mener fordi jeg har smakt en sånn greie i USA en gang. De selger ikke det i Norge. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 I dag så jeg reklame for sånne på TV! ZTV tror jeg det var, de sa det var nyhet, så da er de vel på vei til Norge. Tror det ble kaldt "Extra - Thin Ice", skal se etter de i butikken i morgen. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 I dag så jeg reklame for sånne på TV! ZTV tror jeg det var, de sa det var nyhet, så da er de vel på vei til Norge. Tror det ble kaldt "Extra - Thin Ice", skal se etter de i butikken i morgen. grattis! må teste det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå