Aetius Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Etterfølgeren til Sony Cyber-shot DCS-T1 ble annonsert i dag, og den blir utstyrt med hele 4GB innebygget lagringskapasitet. Les mer Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ulempen med så stort internminne dukker vel opp når man ønsker å få kopiert noen av bildene (så sant ikke Sony går for en ganske standard usb tilkopling) så må man drasse med seg usb kabelen til butikken for å være sikker på å få dem frem. (eller sende hjemmefra da ofc) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gjør regning med at man enkelt og greit kan kopiere et utvalg bilder fra internminnet til et minnekort. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gjør regning med at man enkelt og greit kan kopiere et utvalg bilder fra internminnet til et minnekort.Men da må man jo uansett kjøpe seg et minnekort, og de 4GB med interminne blir litt smør på flesk. Jeg ser interminne utelukkende som en ulempe. Man må jo uansett betale for 4GB minne selv om man ikke behøver det. Også en ulempe for butikkene, selvsagt. Det er jo nettopp mersalg man overlever på Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Største ulempen oppstår når kameraet ryker og det er stappfullt av feriebiler el.l Endret 24. oktober 2007 av Marasmus Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Største ulempen oppstår når kameraet ryker og det er stappfullt av feriebiler el.lDet kan jo skje med minnekort også. Og de som kjøper Sony T2 vil jeg tro stort sett er av den typen som går etter design/størrelse (hovedsaklig) og derfor bytter ut kameraet innen det blir så gammelt at det slutter å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg