youdecide Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei! Jeg har akkurat fått en Nokia 7650...to ting jeg lurer på: * Hvor er meldingene mine som lå på Sim kortet? Det viser null meldinger i innboks... * Hvor kan jeg hente logoer/skjermsparere i farger til denne tlf? På forhånd takk! Tom Lenke til kommentar
president Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Husker ikke i farten om det er et menyvalg for å lese meldinger fra sim, er ikke sikkert det er det. Fargelogoer finner du gratis på www/wap.esato.com (egentlig til Ericsson, men skal gå å laste ned til 7650 også) og www/wap.logogo.com. Av betalbare sider så har www.eurobate.no logoer og polyfoniske ringelyder til telefonen din. Lenke til kommentar
river Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hei! Trykk deg inn på meldingene dine slik at du får opp der det står NY MELDING.. Der trykker du valg tasten og da skal det stå i menyen: SIM-MELDINGER. Opne den og da får du tilgang til sim meldingene dine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå