abene Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Den nyeste Firefox-versjonen har en Java-feil som kan føre til programkrasj i Windows Vista, men det finnes en fiks. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette ser ut til å være ett rent Windows Vista problem. Da jeg har ikke problemer med Ubuntu eller XP maskina mi. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hvis dette er register/admin problematikk så er det vel bare Vista brukere som behøver dette. XP har jo default setting insecure og dermed skal ikke dette problemet oppstå. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 derfor nettbanken ikke var villig ja :| Lenke til kommentar
Alas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har dette problemet i Win XP. Men det ga meg en grunn til å endelig gå over til ekte norsk vare: Opera Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Gjelder dette problemet oss som benytter Java Runtime Environment (JRE) 6.0 Update 3 på utsiden av FireFox? Fungerer utmerket på begge mine PC-er med Vista og XP. Endret 24. oktober 2007 av John Kr Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fikk brått problemer med treghet i vista, ikke alle programmer som starter under boot og feilmeldinger i Logitech Setpoint driverne for ett par dager siden, tror dere andre at dette kan være noe av årsaken til dette? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har en pc med vista, og hos meg funker det ikke å bytte mellom fanene(ved hjelp av mus). Jeg må trykke på en fane, og derretter trykk på piltastene for å få bytta fane. Er dette bare en feil her, eller er det noe som er feil med firefox? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg bruker XP og Firefox. Har spesiellt 1 side som krasjer. Java Popup, Jamba reklame. Krasjer browseren. Hvis jeg trykker på stop etter å ha skrevet urlen og latt den laste litt kommer popupen opp etter hvert. Lukker den og trykker reload. Da funker det. Bruker Java JRE on the side japp. Endret 24. oktober 2007 av brazir Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sliter med problemet beskrevet i artikkelen, hver gang jeg besøker en nettside som benytter Java, slutter Fx å svare. Forsøkte "guiden" i artikkelen uten hell. :| Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har overhode ingen problemer. Og jeg kjører Windows XP Pro 32bit Engelsk (egen nLite utgave) @ Mozilla FireFox 2.0.0.8 @ Java JRE 6.0 Update 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ingen problemer her heller. xp, siste oppdatering av FF , java standar 6, og settpoint. prøv spedometret her på hardware. hva skjer hos dere som har problemer ? Endret 24. oktober 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den nyeste Firefox-versjonen har en Java-feil som kan føre til programkrasj i Windows Vista, men det finnes en fiks. :O Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Merk altså at problemet kun gjelder dersom du bruker Windows Vista. Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fiksen funker ikke.. Er poenget at man skal kjøre firefox i sikker modus og besøke en javaside, og restarte? Funker ikke her i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå