StupidNick Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Har sittet og puslet litt med dette designet den siste timen. Skal brukes på en liten nettside som jeg enda ikke helt vet skal handle om.. Ønsker litt kritikk på designet generellt, fungerer fargene sammen, osv. Jeg er klar over at noen til ikke er helt rett stilt i forhold til hverandre men det skal rettes på uansett.. Her er den ihvertfall: Endret 24. oktober 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det vårt kjære lokaltog prøver å si, er at det er lurt å legge ved en link eller et bilde av det du vil ha kritikk på . Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er kanskje jubben.com som han linker til i signaturen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er kanskje jubben.com som han linker til i signaturen? Jeg kan linke til hvilken nettside jeg vil i min signatur, men det betyr ikke at det er jeg som har laget den. Hvis han vil ha kritikk på nettsiden han linker til i signaturen sin, må han nesten nevne det. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er jo dessuten ikke noe innhold på jubben.com... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ooops, beklager. Glemte visst å legge den ved, fikset nu Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Positivt ... Negativt Fin logo, men den står ikke i stil med noe annet på side, derfor lurer jeg.. har du bare lastet den ned? Skitten gyselig gul sammen med lyseblå er ikke et farge valg jeg ville ha brukt Alt for firkantete navigasjon ..hvorfor så stor "ramme" på menyen? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 MrNeeon: Making a Photoshop Shield Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 MrNeeon: Making a Photoshop Shield ahh.. i see Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå