AfterGlow Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Den kampkyndige skilpadde-kvartetten gjør her et friskt og underholdende comeback. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg irriterer meg fortsatt grønn over at de valgte å gjøre denne filmen i kjip-o 3D. De skulle fulgt opp trenden fra Turtles 2, som forsatt er barsk. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 jeg tror valget om å lage filmen på denne måten var et bra valg, det er tvilsomt om den hadde blitt halvparten så bra om det var gjordt på den gamle måten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg må si meg enig med GangsterPanda her. Jeg har virkelig ikke sansen for de nye Turtles. Ødelegger barndomsminnene. *sette seg i senga og putte Turtles 2 i DVD-spilleren og kose seg med minnene så lenge de varer* Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Eller putte gode gamle orginale Turtles tv serien i dvd spillern Elsker fortsatt den serien like mye Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 tv-serien er jo the beste stikke hjem og finne turtels lekene på loftet Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Her er themeteksten for orginale TMNT tv-serien Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Heroes in a half-shell Turtle power! They're the world's most fearsome fighting team (We're really hip!) They're heroes in a half-shell and they're green (Hey - get a grip!) When the evil Shredder attacks These Turtle boys don't cut him no slack! Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Splinter taught them to be ninja teens (He's a radical rat!) Leonardo leads, Donatello does machines (That's a fact, Jack!) Raphael is cool but crude (Gimme a break!) Michaelangelo is a party dude (Party!) Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Heroes in a half shell Turtle power! Ikke like gay som låta på nye TMNT hvertfall Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har hatt denne på HDDVD en god stund, og jeg kan bare si at jeg elsker den! Det er så ufattelig tøft at de har gitt de fire skilpaddene et skikkelig ansiktsløft, og at det hele er mye mørkere enn før. På meg virker det som om denne filmen er laget med tanke på de som vokste opp med Turtles, og ikke nødvendigvis de som er litt yngre. Herlig film! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har hatt denne på HDDVD en god stund, og jeg kan bare si at jeg elsker den!Det er så ufattelig tøft at de har gitt de fire skilpaddene et skikkelig ansiktsløft, og at det hele er mye mørkere enn før. På meg virker det som om denne filmen er laget med tanke på de som vokste opp med Turtles, og ikke nødvendigvis de som er litt yngre. Herlig film! Joda , den har et innhold som er tro mot den gamle tankegangen som skaperne Kevin Eastman og Peter Laird førte. helt ok den nyeste TMNT filmen , selv om jeg virkelig forguder og elsker alt som er laget å utgitt av TMNT før 2000. Det er der gullkista ligger , både som tegnefilm og tegneserier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg