MrVilla Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei der. Litt info om systemet: WinXP Home Logitech USB mus med siste driver installert Creative webcam Pro med siste driver installert Kjører begge gjennom en 7porters USB hub. Har også prøvd å kjøre musa direkte i usb'en på maskinen. Installerte webcam'et og alt så helt fint ut. Men når jeg startet web camet i f.eks Yahoo messenger så låser deg seg nesten med en gang. varer i maks ett par minutt før musa låser seg Noen som har noen forslag? I Win98SE så fungerte det helt fint. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Kan det hende at musa har seneskrekk sorry måtte bare få det ut :oops: Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 USB porten har en maks båndbredde. Den er forskjellig fra om du kjører USB 1.1 eller 2.0. Jeg hadde samme problem med et Phillips webcam. Kameraet tok rett og slett for mye av USB kapasiteten. Prøv å sette ned oppløsning og refreshrate på webcameraet. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 plugg i musa i PS/2 porten med sånn overgang. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det var kanskje en bedre og lettere metode ja Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Synes det er litt dumt at jeg må kjøre musa over på PS2 inngang Skal teste det når jeg kommer hjem. Mener at jeg har en slik overgang liggende. Prøvde å sette refresh-rate og bildestørrelse ned uten at det hjalp. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Har fortsatt problemer her Plager meg utrolig! Synes det er merkelig at det fungerer som en drøm i Win98SE men blir helt tullete i XP :-? Ingen som har noen gode løsninger her....please! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå