Gå til innhold

Vil denne musa funke til PS3?

Matsibooy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 har USB systemet som baserer seg på PC protokollen, dvs alt som funker på PC uten alt for extreme drivere, vil funke på PS3.

Min Razer Copperhead er nå koblet til PS3'en etter at G9'en tok PC plassen.

Men som sakt, så får du kun brukt grunn funksjonene, dvs 2 primærknapper og "hjulet".

Er ikke sikker på om PS3 støtter for bruk av flere knapper.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
PS3 har USB systemet som baserer seg på PC protokollen, dvs alt som funker på PC uten alt for extreme drivere, vil funke på PS3.

Men som sakt, så får du kun brukt grunn funksjonene, dvs 2 primærknapper og "hjulet".

Hvordan kan man egentlig navigere i XMB med en mus? Nå har ikke jeg PS3, men har en PSP så er kjent med XMB systemet. Kan ikke forestille meg hvordan det er å bruke mus i det systemet :hmm:

Lenke til kommentar

Hvordan kan man egentlig navigere i XMB med en mus? Nå har ikke jeg PS3, men har en PSP så er kjent med XMB systemet. Kan ikke forestille meg hvordan det er å bruke mus i det systemet :hmm:

Funker akkurat som piltastene på kontrollen. Hvis du f.eks drar musa til høyre går XMBen et steg til høyre.

Ganske tungvindt egentlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...