Matsibooy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Noen som vet om denne musa vil funke til PS3 ? http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi...71&cl=no,no Edit: Nå funker den Endret 24. oktober 2007 av pure-evil Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 linken funket veldig dårlig må jeg si =/ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror de fleste mus med en for for USB skal virke fint. Bare plugg inn og prøv å navigere med den i XMB. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) PS3 har USB systemet som baserer seg på PC protokollen, dvs alt som funker på PC uten alt for extreme drivere, vil funke på PS3. Min Razer Copperhead er nå koblet til PS3'en etter at G9'en tok PC plassen. Men som sakt, så får du kun brukt grunn funksjonene, dvs 2 primærknapper og "hjulet". Er ikke sikker på om PS3 støtter for bruk av flere knapper. Endret 24. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 PS3 har USB systemet som baserer seg på PC protokollen, dvs alt som funker på PC uten alt for extreme drivere, vil funke på PS3. Min Razer Copperhead er nå koblet til PS3'en etter at G9'en tok PC plassen. Men som sakt, så får du kun brukt grunn funksjonene, dvs 2 primærknapper og "hjulet". Er ikke sikker på om PS3 støtter for bruk av flere knapper. Hvordan kan man egentlig navigere i XMB med en mus? Nå har ikke jeg PS3, men har en PSP så er kjent med XMB systemet. Kan ikke forestille meg hvordan det er å bruke mus i det systemet Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 PS3 har USB systemet som baserer seg på PC protokollen, dvs alt som funker på PC uten alt for extreme drivere, vil funke på PS3. Min Razer Copperhead er nå koblet til PS3'en etter at G9'en tok PC plassen. Men som sakt, så får du kun brukt grunn funksjonene, dvs 2 primærknapper og "hjulet". Er ikke sikker på om PS3 støtter for bruk av flere knapper. Hvordan kan man egentlig navigere i XMB med en mus? Nå har ikke jeg PS3, men har en PSP så er kjent med XMB systemet. Kan ikke forestille meg hvordan det er å bruke mus i det systemet Funker akkurat som piltastene på kontrollen. Hvis du f.eks drar musa til høyre går XMBen et steg til høyre. Ganske tungvindt egentlig Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det hørtes ikke så behagelig ut Er vel best å bare bruke kontrollen? Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nettopp vært og kjøpt den musa og den funka:D Ja, det er best å bruke kontrollen syns nå jeg. bruker bare musa til internett på ps3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå