torbjornen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Eg har eit USB-modem kjøpt i sommar saman med Telenor Fri Internett kveld og helg. Er det nokon som veit om det er mogeleg å bruke dette med andre operatørar (f. eks. Netcom) ved f.eks. å få tak i ein eventuell opplåsingskode? Har prøvd å setje i eit sim-kort frå One Call, og det virkar ikkje. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Eg har eit USB-modem kjøpt i sommar saman med Telenor Fri Internett kveld og helg. Er det nokon som veit om det er mogeleg å bruke dette med andre operatørar (f. eks. Netcom) ved f.eks. å få tak i ein eventuell opplåsingskode? Har prøvd å setje i eit sim-kort frå One Call, og det virkar ikkje. er dette et 3G kort ? Hva feilmelding får du ? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Dette er ein USB-dings, som støttar GPRS, EDGE, 3G og HSDPA. http://telenormobil.no/abonnement/mobiltbr....do?wlnr=012298 Når eg brukar One Call står det "ikke registrert" når eg held musa over ikonet på oppgåvelinja. Når eg brukar Telenor-sim står det "Registrert til N Telenor EDGE/GPRS Utmerket signal". Dersom eg koplar til står det "Koblet til EDGE/GPRS Utmerket signal". Modemet vil m.a.o ikkje registrere til anna enn Telenor. Endret 24. oktober 2007 av torbjornen Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er nok operatørlåst. Om du tar kontakt med tnm vil du nok få den opplåst Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ser ikkje slik ut. Har no sendt e-post til Telenor, og fekk følgjande svar: Hei Torbjørn, og takk for henvendelsen. Det er dessverre ikke mulig å låse opp disse USB-modemene. For øyeblikket er det derfor kun mulig å bruke Telenor kort i modemet. Kontakt oss gjerne på 09000 per telefon eller e-post om du fortsatt har spørsmål. Vi har døgnåpen Kundeservice. Vi ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Torgeir Hansen kundeansvarlig i Telenor kundeservice for mobil Finst det andre måtar å omgå problemet på? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det går ivertfall fint å låse opp PCMCIA-kortene så trodde ikke det skulle være noe verre med USB løsningen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå