Gå til innhold

Hvilken hjernetrim spill til DS er å annebfale ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://ds.ign.com/articles/809/809486p1.html

Closing Comments

The game may not look like much on the surface, but once you delve into a handful of Picross puzzles you might find it hard to stop playing. Picross DS is a brilliant, mature-focused Nintendo DS product that's incredibly addictive with near endless gameplay. If you missed out on the original Game Boy design Nintendo's got you covered: those puzzles can be downloaded off of the Nintendo Wi-Fi Connection servers for free. This is a fantastic alternative to the Sudoku design, and as fun as that number puzzle is, Picross DS trounces it.

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12904

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Kan anbefale Picross jeg også. Den ligner litt på minesveiper og soduko , men er ingen av delene. Gir mange timer med moro :)

Men siden du spurte om "hjernetrim" tenkte jeg mer på ;

Big Brain Academy

Brain Age

Mind Storm

Brain Boost

Har ikke prøvd de to sist nevnte, men du kan jo ta en titt på dem hvis du vil.

Av de to første likte jeg i første omgang Big Brain Academy best, siden jeg syns treningen der er bedre laget med tanke på brukervennlighet. Men Brain Age varer mye lenger... der er det ting du kan unlocke, men det er også mer frustrasjon pga at den ikke alltid greier å gjenkjenne hva du skriver, og ikke alltid hører hva du sier på mikrofonen. Den har også mange Sudoku oppgaver.

Så jeg vil si Big Brain Academy var mest gøy i en uke, så fikk jeg A hver gang jeg prøvde og ikke noe utfordrene mer, mens Brain Age (1 og 2) er et større spill som kan vare mye lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...