XtaZ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Går custom games (forge?) utover K/D ratioen? Når jeg driver i forge så hender det jeg bare lager masse kødd å fult av explosiver overalt å dreper meg selv en del ganger bare på moro Hvis dette påvirker K/D ratioen så må jeg nok slutte med det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror ikke custom games går på noen som helst record men veldig usikker. Det hadde isåfall vært idiotisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Går custom games (forge?) utover K/D ratioen? Når jeg driver i forge så hender det jeg bare lager masse kødd å fult av explosiver overalt å dreper meg selv en del ganger bare på moro Hvis dette påvirker K/D ratioen så må jeg nok slutte med det Napp ut tp'n. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Custom Games påvirker ikke statsen din. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Min beste kamp Perfection! Klarte den i dag faktisk Stolt.. Har hatt en heldig dag i dag har fått 3 Overkill (bare i dag) på Social Slayer sniping da Endret 30. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå