gitarfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Her er min: http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...r=gitar%20freak Perfection Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Respekt! Gjeveste kampen min var vel en team double hvor jeg fikk 23/0 (k/d). Skal se om ikke jeg finner den matchen i en lenke. Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hadde en kamp hvor jeg hadde 25/1, på Lone Wolves. Skal sies at det var skill 1-3 da... Lenke til kommentar
3000 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 25 kills 0 deaths i lone wolfs for en good stund siden.. spilte social, og selv om et par var likt ranked var ingen spes. gode:P Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) 25 kills 0 deaths i lone wolfs for en good stund siden.. spilte social, og selv om et par var likt ranked var ingen spes. gode:P Du mener nok Rumble Pit om det var social. Min beste kamp var nok i går. En custom game med Bajazz. Drit-mye bra som skjedde. Vant også. Spilte 2vs2vs1 der jeg var 1. Jeg kom inn midt i kampen, og likevel vant jeg. Jeg ble kicka flere ganger men kom tilbake, og fikk overtalt hosten til å slutte å kicke meg. Hørte han skrek flere ganger når jeg drepte ham. Spesielt da jeg tok ham med Plasma Pistol og BR (han fløy i Banshee). Fikk da også en triple kill da jeg stucka en mongoose som holdt på å kjøre ned en fyr. Jeg sto på midten, og mongoosen kom kjørene i bekken, inni den "hula" eller under det berget. Den var helt syk. Lagret filmen av det. Edit: Skjønner ikke hvordan dere klarer å ikke dø i FFA matcher? Camper dere med power-weapons eller hva? Endret 24. oktober 2007 av Lande Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har ingen så veldig bra, men fikk en 47/9 ell no sånt på en Big Team Battle Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 K/D Ratio hva vil det si? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 K/D Ratio hva vil det si? Kill/Death Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kill/Death Ratio er et tall som baseres på en gjennomsnitt antall kills du gjør per death. Har du 2 i kill og 1 i death, får du en ratio på 2.0 Har du 2 i kill og 4 i death, får du en ratio på 0.5 ... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kill/Death Ratio er et tall som baseres på en gjennomsnitt antall kills du gjør per death. Har du 2 i kill og 1 i death, får du en ratio på 2.0 Har du 2 i kill og 4 i death, får du en ratio på 0.5 ... Nei, du har feil utrengningsmetode. Det er nok så lett som Kills minus Deaths. Ellers så hadde det jo sett rart ut når man hadde fått Perfection. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 25 kills 0 deaths i lone wolfs for en good stund siden.. spilte social, og selv om et par var likt ranked var ingen spes. gode:P Du mener nok Rumble Pit om det var social. Min beste kamp var nok i går. En custom game med Bajazz. Drit-mye bra som skjedde. Vant også. Spilte 2vs2vs1 der jeg var 1. Jeg kom inn midt i kampen, og likevel vant jeg. Jeg ble kicka flere ganger men kom tilbake, og fikk overtalt hosten til å slutte å kicke meg. Hørte han skrek flere ganger når jeg drepte ham. Spesielt da jeg tok ham med Plasma Pistol og BR (han fløy i Banshee). Fikk da også en triple kill da jeg stucka en mongoose som holdt på å kjøre ned en fyr. Jeg sto på midten, og mongoosen kom kjørene i bekken, inni den "hula" eller under det berget. Den var helt syk. Lagret filmen av det. Edit: Skjønner ikke hvordan dere klarer å ikke dø i FFA matcher? Camper dere med power-weapons eller hva? Haha, så bra =) Du husker sikkert meg da, nuffe Send meg den filmen der du tok meg og en kompis på mongoosen a? =) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Nei, du har feil utrengningsmetode. Det er nok så lett som Kills minus Deaths.Ellers så hadde det jo sett rart ut når man hadde fått Perfection. Ehm.. Min K/D stats: Kills : 2131 Deaths : 2065 K/D Ratio : 1.03 Med din utregningsmetode så blir jo min ratio 66? Utregningsmetoden jeg nevner er riktig. I gjennomsnitt får jeg 1.05 kills per death. Endret 25. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er en del spill at man regner ut K/D med å dele kills på deaths, men i Halo 3 tar de Kills minus Deaths. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Forklar utregnelsen av min ratio da..du har tallene over din post Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Vet ikke om det heter Kill/Death ratio hvis man regner slik. På Halo kaller de det K/D spread og viser det etter hver game. Hvis man skal vise statistikk for alle kills og deaths er nok kills delt på deaths det beste. Din K/D spread: Kills: 2131 Deaths: -2065 K/D spread =+66 K/D spread Det vil altså si at du i løpet av din "karriere" på Halo 3 har du drept 66 stk mer enn du har dødd selv. Endret 25. oktober 2007 av Tinmar Lenke til kommentar
roolf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Poenget med k/d er vel at det oppgis som kills minus deaths for enkeltspill, f eks i post game menyen som linket til over. Mens på Service Record over samtlige spill som man finner på Bungie.net finner man en k/d oversikt som viser totalt antall kill delt på antall deaths. Dere har mao begge rett alt etter hvor man ser. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er forskjell på k/d ratio og k/d spread Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Klart er det forskjell på spread og ratio Det virker som at enkelte har glemt følgende: K/D Ratio hva vil det si? Ingen har nevnt spread! CatoZ spurte om ratio. Jeg vet veldig godt hvordan man regner ut spread men ingen har spurt om spread. Skjønte ikke helt hvorfor det ble involvert i denne diskusjonen Endret 25. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ingen har nevnt spread! CatoZ spurte om ratio. Jeg vet veldig godt hvordan man regner ut spread men ingen har spurt om spread. Skjønte ikke helt hvorfor det ble involvert i denne diskusjonen Åja. Mente det sto "K/D Spread" på stats i Halo 3, skjønner du. Husker vel feil. Haha, så bra =) Du husker sikkert meg da, nuffe Send meg den filmen der du tok meg og en kompis på mongoosen a? =) Hmm, var du den idioten jeg drev å drepte hele tiden? Kødda. Du finner den i min file-share. Endret 25. oktober 2007 av Lande Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kan nok stemme det ja Nokså nybegynner =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå