Gå til innhold

Hvordan få Internett via kabel-TV?


Anbefalte innlegg

Har akkurat flyttet inn i ny leilighet uten Internett. Har planer om å bestille Internett, og leiligheten er utstyrt med telefonutgang og kabel-TV. Normalt har jeg alltid hatt ADSL via telefonutgang (bestilt fra Telenor), og det har som regel gått ganske greit, men har hørt rykter om at jeg kan bestille nett via kabel-tv.. Stemmer dette? Hvordan fungerer det? Er det annen leveringstid enn hvis jeg bestiller vanlig ADSL?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jobbet for Canal Digital i 2 år. Der du bor må det ha vært oppgradering til det nye nettet (kontakt med 3 "utganger")som kjører på 862MHz. Sitter du på en ikke-oppgradert kabel-tv, får du heller ikke internett gjennom CD.

Hos GET aner jeg rett og slett ikke. Mener dem kan kjøre internett på det gamle nettet (550MHz).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

Jeg skal også flytte inn i en helt ny leilighet (aldri vært brukt før), må jeg da få telenor til å sende en montør til meg? Eller kan jeg få internett via kabel tv slik at jeg slipper å få en montør hjem til meg?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg skal også flytte inn i en helt ny leilighet (aldri vært brukt før), må jeg da få telenor til å sende en montør til meg? Eller kan jeg få internett via kabel tv slik at jeg slipper å få en montør hjem til meg?

 

Bare finn ut hvilken leverandør du har for kabel-TV og ring de?

 

Get leverer bredbånd primært på 860mhz nett, men også 550 der disse er oppgraderte for 2veis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...