Gå til innhold

Skrivemetoder på HTC Touch


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få norske bokstaver på SPB Full Screen Keyboard på en HTC Touch (WM6)?

 

Hvilke andre inputmetoder finnes det for HTC Touch? På alle mine tidligere iPaq'er har jeg hatt MS Transcriber, men den følger ikke med HTC Touch. Har prøvd å installere denne, men den er utdatert og fungerer ikke på WM6.

 

Forresten, jeg er også på utkikk etter enkle ring-ring/beep-beep ringetoner/SMS-lyder (av en eller annen grunn liker jeg ikke å høre på mine favorittsanger som ringetoner...)

Endret av CrazyDog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få norske bokstaver på SPB Full Screen Keyboard på en HTC Touch (WM6)?

 

Hvilke andre inputmetoder finnes det for HTC Touch? På alle mine tidligere iPaq'er har jeg hatt MS Transcriber, men den følger ikke med HTC Touch. Har prøvd å installere denne, men den er utdatert og fungerer ikke på WM6.

 

Forresten, jeg er også på utkikk etter enkle ring-ring/beep-beep ringetoner/SMS-lyder (av en eller annen grunn liker jeg ikke å høre på mine favorittsanger som ringetoner...)

Hei CrazyDog

SPB FSK finnes ikke med norsk oppsett, men du kan bruke det danske for det er helt likt norsk oppsett. Du kan ikke bruke det danske ”skinet” men søke etter dansk keyboard på forumet til SPB. Jeg fant det der tror jeg (det er lenge siden) …

Jeg har hatt HTC Touch i flere måneder nå og min erfaring er at løsningen til PocketCM er den beste. Jeg skriver for mange feil med to tommelfingere på SPB FSK, og om jeg forsøker å trykke med en finger så er skjermen for stor til at det skal gå tilstrekkelig hurtig. PocketCM fungerer derimot fantastisk å skrive med en fingernegl, i rasende tempo!

 

Du bør sjekke ut den dedikerte linken for HTC Touch i dette forumet. Linken har over 1100 innlegg, og du finner den her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0

Les 1. siden nøye, der er det meste du ønsker deg, og finner du det ikke der kan du søke i lenken. Med over 1100 innlegg har vi diskutert det meste vet du …

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...