_Ferrari_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg får beskjed om at kontoen min ikke er tilgjengelig for IMAP jeg da.. Selv om jeg har satt det til "enabled." Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du er ikke alene om det, har sett mange tråder rundt om på nettet med folk som sliter med akkurat det. Det virker som om Google har litt start problemer med IMAP implementeringen. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jaja, jeg venter i spenning.. Hadde vært ålreit å benytte Thunderbird på fler maskiner, og ikke bare hovedmaskina mi. Men, åssen kan jeg "migrere" kontoen min i Thunderbird fra POP3 til IMAP? Virker som om det ikke er mulig. Må jeg da bare opprette en ny konto da? Det gjør vel egentlig ingenting, siden jeg vil få tilgang til alle mailene uansett når jeg får IMAP oppe å gå.. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva er det du vil migrere? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Men, åssen kan jeg "migrere" kontoen min i Thunderbird fra POP3 til IMAP? Virker som om det ikke er mulig. Må jeg da bare opprette en ny konto da? Det gjør vel egentlig ingenting, siden jeg vil få tilgang til alle mailene uansett når jeg får IMAP oppe å gå.. Jeg har ikke prøvd det selv, men i følge denne guiden skal det være fullt mulig. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg oppretta en ny gmail konto og fikk umiddelbart imap. Her prioriteres ny brukere framfor gamle... Skjønner ikke helt problemet med migrering. Det er jo enkelt å opprette en ny account i thunderbird med imap-settings, så kan man slette den gamle når man ser den funker. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke det har noe med å prioritere nye brukere å gjøre. Om du lager en v2 av noe (bare et eksempel) så vil du jo at nye brukere skal benytte seg av den og ikke den gamle v1. Helt naturlig at de nye innstillingene er default for nye brukere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg får bare feilmeldinger i Thunderbird, selv når jeg ha IMAP-aktivert Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det noen som i det hele tatt har fått IMAP til å virke med Thunderbird? Jeg får det hvert fall ikke til å virke Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det noen som i det hele tatt har fått IMAP til å virke med Thunderbird?Jeg får det hvert fall ikke til å virke Det funker med min nyopprettede konto. Jeg videresender all e-post dit, bare for å få prøvd det ut. Fulgte oppsettet som står på gmail-siden. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Er det noen som i det hele tatt har fått IMAP til å virke med Thunderbird?Jeg får det hvert fall ikke til å virke Det funker med min nyopprettede konto. Jeg videresender all e-post dit, bare for å få prøvd det ut. Fulgte oppsettet som står på gmail-siden. Fulgt den til punkt og prikke jeg også. Men får bare beskjed om at Thunderbird ikke klarer å koble til imap.gmail.com Endret 30. oktober 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 prøv imap.gmail.com istede da Du har husket å krysse av for SSL/TSL osv også? Det fungerer hvertfall strålende her hos meg. Husk også at brukernavnet må være hele adressen (ink @gmail.com ) Fort gjort å glemme! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 prøv imap.gmail.com istede da Du har husket å krysse av for SSL/TSL osv også? Det fungerer hvertfall strålende her hos meg. Husk også at brukernavnet må være hele adressen (ink @gmail.com ) Fort gjort å glemme! alt det er gjort Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det funker her på nettet hjemme Sikkert porten som ble blokket eller noe på skolen. Må si at IMAP fungerer utmerket Virker langt bedre enn POP. Kjører nå IMAP på min bærbare, samt mobilen. Er kun på min stasjonære jeg bruker POP Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå får jeg bare plutselig opp login feilmeldinger Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da dukket endelig IMAP opp hos meg også! Testet det nå nettopp, og det fungerte supert i Outlook 2007! Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Og der fikk jeg imap. Funker utmerket med ThunderBird! Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da har endelig jeg fåttt IMAP tilgang også, og det fungerer knirkefritt i Thunderbird og på min Nokia 6110 Navigator. Altså symbian s60 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Yay, der fikk jeg IMAP jeg også. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 jeg har ikke fått ennda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå