endrebjo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Prøvde å bruke imap.online.no (har brukt pop.online.no tidligere) på telenor mailen min også, men da fikk jeg melding om at tilkoblingen feilet. Online.no har vel ikke støtte for IMAP. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har enablet imap i gmail, men får det ikke til funke alikevel. Kommer bare opp melding om tidsavbrudd. Bruker thunderbird.. Du har huket av for å bruke SSL? Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Virker ut som det er mange her som ikke er klar over av de fleste POP-klienter kan settes til å la orginalmeldingen bli liggende på serveren. Det funker ikke helt optimalt med gmail, siden gmail ikke sletter mailen din uansett. Men YEY. Nå kan man synkronisere mail mellom to PC-er lettere. F.eks. hvis du leser en epost på jobb/bærbar, så vil den stå som lest hjemme også. Og på gmail.com selvfølgelig Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Blir fint å få dette. Synd jeg ikke hadde fått det enda bare da Visste ikke at det hadde blitt såpass enkelt å konfigurere gmail i thunderbird Fikk det ikke til i evolution. Synd siden den er godt integrert i gnome. Noen som har en bra guide for gmail og evolution? Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du har huket av for å bruke SSL? Det hadde jeg ikke vet du. Takk skal du ha. Online.no har vel ikke støtte for IMAP. Det sto på sidene deres a du kunne velge imap, men jeg la ikke merke til at der det sto var med under bedriftssidene. Så da er det nok ikke med på det private abonnementet. Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette er helt genialt! Har ventet på dette siden jeg fikk kontoen (flere år siden). Bare synd at jeg ikke har fått det enda.. Venter i spenning. Først gmail med imap og så leopard. Uke 43 2007 kommer til å gå inn i historiebøkene!! --Snoelk Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Virker ut som det er mange her som ikke er klar over av de fleste POP-klienter kan settes til å la orginalmeldingen bli liggende på serveren. Det funker ikke helt optimalt med gmail, siden gmail ikke sletter mailen din uansett. Under "Forwarding og POP": 2. When messages are accessed with POP (velgdittvalgher) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvor finner man instillingene for imap? jeg finner de ikke =/ Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Dette har jeg ventet lenge på, men må visst vente litt mer, for IMAP er ikke tilgjengelig på kontoen min ennå (0 av 3 kontoer) Endret 25. oktober 2007 av kennethx Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette var grunnen til at jeg aldri byttet ut mailen min med gmail. På tide <3 google Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fantastisk! Men et spørsmål: Hvis jeg bare forandrer på innstillingene på POP3-kontoen jeg allerede har i Thunderbird, til å være IMAP. Vil mailene jeg har forsvinne da. Eller er det problemfritt å "migrere" fra POP3 til IMAP? Har dog ikke fått muligheten for IMAP enda.. Lenke til kommentar
Sleeepy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei allesammen =) har hatt gmail en stund nå og er meget fornøyd. Når jeg hørte at Gmail skulle få IMAP støtte ble jeg meget glad pga at jeg ønsker en lettere tilgang for push-mail til min nye Sony Ericsson P1i. Problemet er at jeg er ikke helt sikker på mine instillinger på telefonen, Har nettopp fått denne og lurer på om noen av dere har kunskap om og sette opp en email klient på "smart phones"? Evt har en link til en support side jeg kan gå på for og lære meg dette Lenke til kommentar
Plastgaffel Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 I det øyeblikk dette er fullt implementert skal mailen min over på google apps. Har ventet på dette LENGE. Deilig! Lenke til kommentar
exar_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvor finner man instillingene for imap? jeg finner de ikke =/ Hvis du bytter til engelsk språk på gmail vil valgene om imap komme frem. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det fungerer dessverre ikke for alle. Fungerte i alle fall ikke for meg. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Betyr dette at hvis jeg sletter mailer i Outlook så vil det samme skje på gmail.com? Ellers er det lite vits... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det stemmer. Det betyr også at hvis du leser en mail i Outlook, så vil den merkes som lest på Gmail. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Yeah, IMAP kom fram da jeg skifta språk til English (US), takk for tipset Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis du bytter til engelsk språk på gmail vil valgene om imap komme frem. Det fungerer ikke for min del, men nå stod min på Engelsk (US) i utgangspunktet. Å endre til norsk, for så og endre tilbake til engelsk har heller ingen effekt... Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har skifta mellom browsere med eng. US og norsk mange ganger, men ingen imap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå