Ja9boy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei har nettopp klokket og lurer på hva som er vanlig tempratur for skjermkort og cpu. Ved spilling kommer core (cpu) opp i 68 grader. Og skjermkortet er oppe i 78 grader ved spilling. Kan jeg klokke mer og hva er farlig tempratur? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Greie tempraturer det der. Ikke noe farlig enda, hvertfall. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 det er ikke no , får termal warning jeg etter en hard økt med gaming på min r580 gpu Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei har nettopp klokket og lurer på hva som er vanlig tempratur for skjermkort og cpu. Ved spilling kommer core (cpu) opp i 68 grader. Og skjermkortet er oppe i 78 grader ved spilling. Kan jeg klokke mer og hva er farlig tempratur? Skjermkortet høres greit ut, i alle fall. Mitt x850 spretter rett som det er opp over 90 grader ved hard belastning uten at det er noen tragedie. CPU, derimot! Sånn umiddelbart synes jeg det hørtes veldig varmt ut. Hva slags prosessor er det? Hvilken kjøleløsning? Hva slags klokk? Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har amd turion 64 x2 Tl-56 med 1.8 ghz i en bærbar. Men vett dere hva som er farlig tempratur for cpuen min og skjermkortet? Har nvidia geforce 8400Mg 256 med turbocache. Klokket fra 400-600core. Og 400-495 i minne. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Rundt 60-70 grader er i faresonen for Intel prosessorer ifølge dem selv. Skjermkort tåler en del mer. Ville ikke klokka opp noe mer uten bedre kjøler hevrtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå