Pysj Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Apple regner med at hele 17 prosent av alle som har kjøpt Iphone har hacket den. Les mer Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 dakar iPhonen min, blir raket ned på av store stygge Apple... /me koser med iPhonen. Ser du hva du har gjort, nå ga du telefonen min dårlig samvittighet... alt han ville var og bli låst ut fra AT&T fengselet.... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette viser jo bare at Apple ikke kan noe om mobil markedet, folk vil ikke knytte seg til en bestemt opperatør for å få en mobil. Folk kjøper gjerne mobil med abonnement, men da må folk få velge opperatør. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette viser jo bare at Apple ikke kan noe om mobil markedet, folk vil ikke knytte seg til en bestemt opperatør for å få en mobil. Beklager, men dette viser at du ikke kan noe som helst om mobilmarkedet utenfor landets grenser. Det er _helt normalt_ at spesielle telefonmodeller er eksklusive til enkelte operatører -- heck, 3 og Orange lager jo egne varianter av kjente Nokia-telefoner, og det er jo her i Europa. I USA er dagligdags kost. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) stemmer, i USA har feks LG en ekstrem avtale med Verizon. De skal blandt anna ha eneleverandør avtale på flere nye LG telefoner, inkludert den lekkre Voyager. Men forskjellen mellom LG og Appler er at med LG så går hele abonemangs avgiften til opperatør. Apple = omtrent 40% av abonemangs avgift blir videresendt til Apple. så Apple taper penger på hver 5. iPhone...tilpass for dem synes jeg. Endret 24. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Beklager, men dette viser at du ikke kan noe som helst om mobilmarkedet utenfor landets grenser. Det er _helt normalt_ at spesielle telefonmodeller er eksklusive til enkelte operatører -- heck, 3 og Orange lager jo egne varianter av kjente Nokia-telefoner, og det er jo her i Europa. I USA er dagligdags kost. Tom-i-hue har nok rett han - så vidt meg bekjent er det ingen av "operatør-telefonene" som kan måle seg salgsmessig med "åpne" telefoner fra Nokia etc. Og Nokia har vel heller ikke "virkelig" utviklet noen egne telefoner for operatører - det er vel bare snakk om små modifikasjoner av telefoner som også blir solgt fritt. Jeg stoler på at Nokia vet hva de driver med når de unngår denne typen produkter, og mener derfor at Tom-i-hue har et poeng. Hadde det ikke vært for at iPhone er såpass banebrytende som den er, hadde det nok floppet for Apple. Dvs, om iPhone var en rimelig ordinær telefon på linje med hva Nokia/SE kan tilby, har jeg ingen tro på at det hadde blitt noen stor suksess. Endret 25. oktober 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En av fem? 17% er da vitterlig omtrent en av seks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg