Stoltenberg Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ..men hvordan? Søker i bussrutene, og finner bare alternativer som går via oslo, men jeg vil gjerne finne et alternativ som går litt mer direkte..! Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Buss til Bergen, så tog fra Bergen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Buss til Bergen, så tog fra Bergen? Enig Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Buss til Bergen, så tog fra Bergen? Enig tar ikke den bussturen 14 timer ellerno? er det ikke raskere med en rute som går via hamar ellerno? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det kan godt hende, men hva med fly til Bergen da? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Buss til Bergen og så tog til Geilo er galskap. Du kommer jo til å bruke et døgn. Det er en kinkig strekning du skal reise, men jeg vil kanskje tro det enkleste er å ta toget Trondheim-Oslo-Geilo. Tar 11 timer, og hvis du er litt fleksibel / tidlig ute kan du få billetten hele veien for 299,- Den prisen er uslåelig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor lang tid tar bussturen fra trondheim til bergen da? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvor lang tid tar bussturen fra trondheim til bergen da? fjorton timmar ca Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Finnes jo alltids tog, da. Trondheim - Oslo - Geilo tar i overkant av 11 timer. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Finnes jo alltids tog, da. Trondheim - Oslo - Geilo tar i overkant av 11 timer. Den hadde jeg gått for. EDIT: Hva med å gjøre det sånn at du får noen timer i Oslo før du tar toget videre? Endret 4. november 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå