Joachim_F Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nok en gang viser russerne hvordan man skal lage smarte strategispill. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Bra spill. Scouts-klassen er en del overpowered etter min mening, har ikke møtt på noen problemer med dem enda. Grattis med en god og tidlig omtale Endret 24. oktober 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) dette må prøves =) Jeg tror vi får se mye fra Russerne i framtiden, også øst europa... Det sitter ekstremt mange arbeidsledige utviklere i øst, og det kan vi nyte godt av etter vert =) fin omtale =) Endret 24. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 God omtale, og svært interessant spel. Eg tek vel ikkje mykje feil om eg antek dette er i samme gate som Battle for Wesnoth/Battle Isle/diverse andre kongespel? Trur dette blir kjøpt. Kay Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kommer ikke spillet ut før Januar 08? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kommer ikke spillet ut før Januar 08? Fantasy Wars har vært i salg i Norge siden 28. september. Det fremgår også i produktinformasjonen øverst til høyre i artikkelen :-) Lanseringsdatoer for andre spill i Norge finner du her: http://datoer.gamer.no Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fantasy Wars har vært i salg i Norge siden 28. september. Det fremgår også i produktinformasjonen øverst til høyre i artikkelen :-)Lanseringsdatoer for andre spill i Norge finner du her: http://datoer.gamer.no Takk, bokmerke. Grunnen til at jeg lurte er at det står jan 08 på Tothegame. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fantasy Wars har vært i salg i Norge siden 28. september. Det fremgår også i produktinformasjonen øverst til høyre i artikkelen :-)Lanseringsdatoer for andre spill i Norge finner du her: http://datoer.gamer.no Takk, bokmerke. Grunnen til at jeg lurte er at det står jan 08 på Tothegame. Skjønner. ToTheGame er ikke så oppdatert på det norske markedet som Gamer.no er, og det er jo tross alt det som er viktig for norske spillere :-) Lenke til kommentar
jebreimo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Takk for påminnelsen om Fantasy General. Det var et veldig godt spill, selv om (eller kanskje nettopp fordi) jeg aldri klarte å fullføre det, enda jeg gjorde to forsøk på laveste vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det ikke bare positivt at det er noe å bryne seg på da? Litt av poenget med slike stragegi spill, er vertfall for meg, at man skal ha noe å slite med. Ikke bare sånn "Jeg gjør sånn, og sånn.. Så vinner jeg alle maps jeg vil!" Jeg synes dette så spennende ut, må nesten få prøvd det ut. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Herlig spill, et godt kjøp Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hmm er helt i starten på Campaign men jeg blir hele tiden pga jeg bruker for mange trekk, selv om jeg går ruta rett bort til det jeg skal gjøre. Forslag på hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hmm er helt i starten på Campaign men jeg blir hele tiden pga jeg bruker for mange trekk, selv om jeg går ruta rett bort til det jeg skal gjøre. Forslag på hva jeg gjør feil? Skjønte ikke helt spørsmålet ditt. Reformuler, så skal jeg forsøke å svare Lenke til kommentar
Melbeer Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er det noen butikker som har dette til salgs? Takker for tips. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 I følge vår produktside skal CDON få inn spillet i løpet av kort tid, i hvert fall. Har også sett det i butikk på EB Games i Oslo. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) EA games i oslo har det. Det jeg mente i min forige post er at oppdragene stopper pga jeg bruker for mange trekk før jeg klarer oppgavene jeg får Endret 20. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 EA games i oslo har det. Det jeg mente i min forige post er at oppdragene stopper pga jeg bruker for mange trekk før jeg klarer oppgavene jeg får Ok, såpass. Jeg har bare spilt igjennom human campaignen på easy. Jeg klarte å få gold på alt, men det var jammen ikke lett! Måtte begynne på nytt mange ganger. Spiller du på easy? Ellers så er det lurt med quicksave og loade tilbake når du gjør feil. Som regel må du enten flytte eller angripe med alle enheter. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Da har jeg endelig fått kjøpt meg dette spillet (via gamersgate som jeg forøvrig er veldig fornøyd med) og det virker svært lovende. Har så langt bare gått gjennom tutorialene og ett oppdrag, men dette var moro. Er ingen fan av raske sanntidsstragispill, så at det er turbasert er et stort pluss (er også stor fan av HoMM-serien, uten sammelikning forøvrig). Enkelt å komme i gang med som anmelder nevner, men jeg merker allerede etter første oppdrag dybden som ligger i dette spillet. Hadde jeg ikke lest omtalen av dette spillet og nyheten om SunAge hadde jeg nok ikke funnet Gamergate med det første og heller ikke fått med meg disse to spillene, så pluss i boken for det Gamer Endret 15. desember 2007 av SBS Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kult å se at Gamer.no har kjørt en omtale av dette spillet, for det er virkelig en perle av ett spill. Mistet mange kvelder til dette spillet, men angrer ikke. Fortsatt ikke rundet det på hard enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg