ponnihest Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Halla! Jeg lurer på hva som blir gjort for å få det til å se ut som om det er en kropp inni klærne (se bilde). De ligger jo ikke flatt på gulvet, liksom... Bildet er hentet fra Woman (fotografert med mobil ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg vil tippe at de har deler av utstillingsdokker som f.eks. kun overkropper. + litt photoshp. Tom Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, det må jo være noe sånt... Men på et annet bilde, har de en veldig utringet genser, der ryggen inni også viser veldig mye Noen som eventuelt vet hvor man får kjøpt slike dokker? Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Syns det ser ut som de har rammer på innsiden. Kun synsing Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Det kan jo hende, godt forslag Et skjelett på en måte. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tok ein haug slike bilder for sparkjøp for nokre veker sidan. Det ein gjer er å fotografere modellar med plagga på, så fotografere innsida av kleda. Photshop gjer resten. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 KimNK: Er ikke det en utrolig tungvindt prosess? Jeg ville heller ha brukt utstillingsdukker og heller stivet opp med ståltråd. Forresten, så vil jeg tro at belysning har mye å si for å få et profesjonelt resultat. Ikke alt som kan fikses så lett i Photoshop Lenke til kommentar
thofle Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei, har vært med på å ta noen slike bilder, det som ble brukt da var en modell av en overkropp som bestod av ca 3-4mm tykk gjennomsiktig plast (relativt stor utrigning, dvs. ikke noe plast der). Aner ikke hvor man får kjøpt det men kan prøve å finne det ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) KimNK: Er ikke det en utrolig tungvindt prosess? Jeg ville heller ha brukt utstillingsdukker og heller stivet opp med ståltråd. Forresten, så vil jeg tro at belysning har mye å si for å få et profesjonelt resultat. Ikke alt som kan fikses så lett i Photoshop Tja, ikkje for oss. Vi sendte filene vidare til Asia for behandling. =P Sjølvsagt er det essensielt med god belysning. Thofle: Kvifor i helvete har ikkje sparkjøp slike utstillingsdokker? =( Endret 26. oktober 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå