bandrex03 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Plages en smule med mitt Radeon 9700 kort. Dvs. Jeg er vant med med GeForce serien og dens drivere, så jeg har ikke helt funnet ut hvilke muligheter jeg har med dette kortet. Noe jeg burde vite? Si det her please! I tillegg lurer jeg på om det er vanlig med 2 monitorer å velge mellom i display properties, en primær og en sekundær, siden jeg ikke benytter DVI utgangen til en sekundær monitor. Og, opplever å ikke ha gleden av å koble til tvn, siden det kun er flimmer...arg Har forøvrig lastet ned OmegaDrives versjon(2.3.55) av Catalyst driveren. Er den så bra som de sier(fixes etc..)? det å gå fra AMD/nVidia til Intel/ATi er faen med det meg vanskeliger enn jeg hadde forestilt meg - er jo ikke vant med skiten! (---SyS---) WinXP prof. sp1 dx9 P4 2.4B[boxed] Asus P4G8X Deluxe, Bios rev. 1003 2x256Mb Crucial CL2.5 Sapphire Ati 9700 Atlantis Skjerm, HD, CDbrenner etc.. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ...Har forøvrig lastet ned OmegaDrives versjon(2.3.55) av detonator driveren. Er den så bra som de sier(fixes etc..)? Hvis du bruker detonator drivere til ATI fortjener du nesten å ha problemer, prøv med Catalyst 3.0 drivere istede du, de burde funke MYE bedre med ATI Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 ehrm...mener seff. Catalyst...my bad! Uansett, har selvfølgelig insa Catalyst 3.0 fra Ati, det var noe av det første jeg gjorde. Har holdt på med data såpass lenge at jeg vet hva jeg gjør, problemene mine ligger helt andre steder i dette tilfellet, slik som nevnte problem. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Plages en smule med mitt Radeon 9700 kort. Dvs. Jeg er vant med med GeForce serien og dens drivere, så jeg har ikke helt funnet ut hvilke muligheter jeg har med dette kortet. Noe jeg burde vite? Si det her please! I tillegg lurer jeg på om det er vanlig med 2 monitorer å velge mellom i display properties, en primær og en sekundær, siden jeg ikke benytter DVI utgangen til en sekundær monitor. Og, opplever å ikke ha gleden av å koble til tvn, siden det kun er flimmer...arg [/size] Har du vært innom www.rage3d.com? ATI-side. Du kan også laste ned tweak der. Hva mener du med to monitorer? Det vises to i skjerminstillinger, men den ene er vel grånet? (greyed out) Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Nein, den er ikke skribblet ut. Har 2 fysiske monitorer i følge enhetsbehandlinga i xp. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nei, du har to displayadapters (skjermkort), og det er fordi det er slik dual-sakan til ati fungerer. er dette et problem ? Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Hehe, nei, men det var ehm...uvant? trodde jeg hadde et problem relatert til dette, men det var vel andre ting som spilte inn. Mesteparten er vel fikset unntat noen småproblemer. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Huff... AMD og Nvidia er bra det. Men det er vel smak og behag. Jerg har AMD og ATI og har ikke noen problemer med noko jeg.. Nei dette er slik det skal med dual screen osv.. Helt ok.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå