Gå til innhold

Undringer om Radeon 9700 og andre rariteter

bandrex03

Anbefalte innlegg

Plages en smule med mitt Radeon 9700 kort. Dvs. Jeg er vant med med GeForce serien og dens drivere, så jeg har ikke helt funnet ut hvilke muligheter jeg har med dette kortet.

Noe jeg burde vite? Si det her please!

I tillegg lurer jeg på om det er vanlig med 2 monitorer å velge mellom i display properties, en primær og en sekundær, siden jeg ikke benytter DVI utgangen til en sekundær monitor.

Og, opplever å ikke ha gleden av å koble til tvn, siden det kun er flimmer...arg

Har forøvrig lastet ned OmegaDrives versjon(2.3.55) av Catalyst driveren. Er den så bra som de sier(fixes etc..)?

det å gå fra AMD/nVidia til Intel/ATi er faen med det meg vanskeliger enn jeg hadde forestilt meg - er jo ikke vant med skiten!

(---SyS---)

WinXP prof. sp1 dx9

P4 2.4B[boxed]

Asus P4G8X Deluxe, Bios rev. 1003

2x256Mb Crucial CL2.5

Sapphire Ati 9700 Atlantis

Skjerm, HD, CDbrenner etc..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Har forøvrig lastet ned OmegaDrives versjon(2.3.55) av detonator driveren. Er den så bra som de sier(fixes etc..)?

Hvis du bruker detonator drivere til ATI fortjener du nesten å ha problemer, prøv med Catalyst 3.0 drivere istede du, de burde funke MYE bedre med ATI :p

Lenke til kommentar

ehrm...mener seff. Catalyst...my bad! Uansett, har selvfølgelig insa Catalyst 3.0 fra Ati, det var noe av det første jeg gjorde. Har holdt på med data såpass lenge at jeg vet hva jeg gjør, problemene mine ligger helt andre steder i dette tilfellet, slik som nevnte problem.

Lenke til kommentar
Plages en smule med mitt Radeon 9700 kort. Dvs. Jeg er vant med med GeForce serien og dens drivere, så jeg har ikke helt funnet ut hvilke muligheter jeg har med dette kortet.

Noe jeg burde vite? Si det her please!

I tillegg lurer jeg på om det er vanlig med 2 monitorer å velge mellom i display properties, en primær og en sekundær, siden jeg ikke benytter DVI utgangen til en sekundær monitor.

Og, opplever å ikke ha gleden av å koble til tvn, siden det kun er flimmer...arg

[/size]

Har du vært innom www.rage3d.com? ATI-side. Du kan også laste ned tweak der.

Hva mener du med to monitorer? Det vises to i skjerminstillinger, men den ene er vel grånet? (greyed out)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...