melli123 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har et lite ønske om å bytte eksos på bilen min. Jeg har nå bare bytta ut gamle mufflern med en endepotte, men er nå mer interessert i å bytte hele dritten, fra katta og ut, og lurte da på om noen viste om noe som funker?Hvor mye burde man legge i dette her? Det som jeg har lyst til er at bilen eventuelt skal få bedre respons, men også fetere lyd. Lyden er kanskje viktigere her faktisk, hehe. Noen som har noen tips? Endret 21. mars 2017 av melli123 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Simons fra kat og bakover pleier og ligger fra 3000-4000.- på små japsebiler. Forskjellen du må se etter er hvor katalysatoren sitter på bilen din og hva slags endestuss du vil ha. Simons er et helt ok merke. Enda ikke møtt en som er misfornøyd med lyden eller kvaliteten. Du får med TUV papirer. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ja nemlig..ja jeg har hørt mye bra om det.Hvem markedsfører det? Vet du det?EDIT: Glem det, fant det ut...pedersens racing Endret 21. mars 2017 av melli123 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er mange som fører simons. bl.a mekonomen... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja jeg så på det, og det så bra ut. Hvordan er lyden? Er det tøff lyd i det? også på tomgang? Men finnes det noen andre alternativer? Jeg liker å se litt rundt før jeg bestemmer meg... Har sett litt på bsbildeler, og ser de selger 5 Ziegen, Apexi og Greddy. Noen erfaringer der? Anyone? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hvis du drar på f.eks. mekonomen kan du be de sette på det som er under bilen og så kan du velge potte selv? om du vil ha dobbel, enkel, stor, liten? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen erfaringer med noen av de merkene. Får du med papirer er det bare og handle, sikkert bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå