Gå til innhold

Team Fortress 2 connection problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo an på hvilken router du har.. Du må inn i instillingene til din router, vanligvis kommer du til der med en vanlig HTML browser, skriv IPen til routeren din i adressefeltet og se om du finner NAT instillinger..

Om du har telenor (som meg) så er det en viss sjangs for at du har en SpeedTouch router/modem, da er defaul adressa til routeren 10.0.0.138, det skal ikke være noen login, du går til toolbox -> game & application sharing, så klikker du assign a game or application to a local network device, under device velger du din pc (står som oftest navnet du har satt på nettverksnavn på din pc) og velger en forhåndslaget innstilling som heter "Steam Games"

Den legger til alt du trenger, så da er det bare å klikke "OK" og apply osv så er det bare å prøve..

Portene du trenger å forwarde er

1200

6881 til 6889

27000 til 27050

Om du ikke har det modemet/routeren jeg har, og ikke finner ut hvordan å legge til porter så prøv et googlesøk med navnet på din router/modem + port forwarding

Her fant jeg foresten en side med oversikt over MANGE routere og hvordan å legge til port forwarding (scroll ned for reklamen)

http://portforward.com/routers.htm

Håper det hjalp :)

Syns foresten at løsningen på dette burde skrives litt bedre enn jeg gjorde det, og lages en sticky av her i forumet, det virker som det er mange som sliter litt med dette?

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+981287349

Heisann, beklager bump men fikk opp denne tråden når jeg googla problemet, så jeg gadd ikke starte en hel ny tråd.

Jeg har gjort det "r0zie" sa om speedtouch routern men har fortsatt det samme jævla problemet, så har noen svar på hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...