suuhoo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei I dag når jeg satt å holdt på med skolearbeid på min bærbare maskin klikket den. det førte til at jeg måtte slå den av med av/på knappen. Når jeg så skulle logge meg inn på maskinen igjen kommer jeg ikke inn på min egentlige bruker. Kommer bare inn på en sånn midlertidig bruker, så hver gang jeg logger inn på maskinen så er alt på standard innstillinger. Maskinen finner skolearbeidet jeg holdt på med, men ikke f*** om den klarer å åpne det. Er det i det hele tatt noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for og redde skolearbeidet mitt, og maskinen så klart.? ' Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre om jeg må reinnstallere hele maskinen på nytt. "Windows kan ikke finne den lokale profilen og logger deg på med en midlertidig fil. Endringer du gjør i denne profilen, vil gå tapt når du logger av." og "Windows har sikkerhetskopiert denne brukerens profil. Windows vil automatisk prøve å bruke sikkerhetskopiprofilen neste gang denne brukeren logger på." Vet ikke om det har noe å si men Hendelses-ID er 1511 og 1515 Dette er hva det står når jeg går inn på Hendelsesliste i Windows. Er det noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du bør logge deg inn som administrator og ta bakup av filene/dokumentene til Din bruker, og evt. legge det inn i en nyoprettet bruker. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan gjør jeg det?? Når jeg finner filene og skal gå inn på de kommer det opp en melding Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 I oppstart der du velger bruker, trykker du: kontroll.alt del. 2 ganger på rad Skriv inn administrator og passordet er sikkert er blank, da skal du få full rettigheter på dine filer.. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 I oppstart der du velger bruker, trykker du: kontroll.alt del. 2 ganger på radSkriv inn administrator og passordet er sikkert er blank, da skal du få full rettigheter på dine filer.. Men har bare 1. bruker på maskinen min og det er meg, og jeg er admin på min PC. Så jeg bør jo ha fulle rettigheter på den. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 I oppstart der du velger bruker, trykker du: kontroll.alt del. 2 ganger på radSkriv inn administrator og passordet er sikkert er blank, da skal du få full rettigheter på dine filer.. Men har bare 1. bruker på maskinen min og det er meg, og jeg er admin på min PC. Så jeg bør jo ha fulle rettigheter på den. Er du helt sikker på at du har endret Hoved administrator kontoen til din bruker.? Denne brukeren er skjult med andre ord. Du sier du kommer deg inn med en midlertidig bruker, da tenker jeg meg du ikke har admin -rettighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå