MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du har helt rett. Er ikke noe tvil. Men det vil påvirke så mye i livet mitt, både bosituasjon, økonomi, jeg vil miste den tryggheten.. og samtidig, muligheten til å finne ut om det kunne bli oss.. Jeg har trodd det hele tiden, at vi kunne etablere oss, få barn osv. Derfor er dette er utrolig stort nederlag, og relativt ufattelig.. Jeg som alltid pleide å ha kontroll på livet mitt.. uff Det skulle du vel tenkt på før du begynte å tafset på en annen... Eller? Tror du må bare ta denne situasjonen som en lærdom, og gå videre uten typen. Finne deg noe eget, osv. Birger Lenke til kommentar
kristine-_- Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ... Endret 24. oktober 2007 av kristine-_- Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du skal ikke gå å bebreide deg selv. Gjort er gjort, og elg er elg Gjør som du sa noen innlegg ovenfor, ta stegene dag for dag. Men Melisma har kanskje noen gode poeng. Birger Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du sier noe der, du har faktisk veldig rett.. Får jeg en bekreftelse på at det kun var en engangs forseelse fra han fyren, må jeg sannsynligvis ta en prat med samboeren min, han fortjener å vite det.. Men jeg må bare vurdere en del først og finne ut hva jeg skal gjøre med alt, meg, samboeren min, ja alt.. Og om han gjengjelder følelsene vet jeg ikke hva jeg gjør da heller.. dette ble veldig komplisert, dumme dumme meg.. Skjønner at du er ganske forvirra nå.. men prøv å husk at du har jo ikke drept noen, er mange mange andre som er eldre enn deg, gift eller barn som har gjort mye verre ting enn deg! ikke bank deg sjøl opp innvendig, du må faktisk bare følge magefølelsen på dette. Vent litt og se hvordan følelsene dine reagerer. Men til syvende og sist, så er mitt råd at sannheten kommer frem til typen din uansett konklusjon. Bedre å leve på sannhet enn i løgn. Hundre tusen ganger bedre å være ærlig.. men jeg synes at du kan vente til lørdag og se hvordan du reagerer.. det er nå det jeg ville gjort.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg