MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er nok enig med Aidskake her. Ville nok fortalt kjæresten min. Er ingen god hemmelighet å leve på. Birger Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Også møter du han på lørdag.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du spør om råd, vi svarer. Men du har tydeligvis bestemt deg allerede, og da er denne tråden poengløs. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skjønner også at et forhold i en alder av 19 år som regel ikke varer, av den enkle grunn at en av partene som oftest vil ha noe mer ut av forholdet. Det mener jeg er feil. Min søster har vært sammen med samme person siden hun var 16 år. I dag er hun 33/34. Så det er mulig. Alder spiller ingen rolle. Ærlighet vares lengst! Men å i det hele tatt rote med en annen når man bor sammen med kjæresten. Det var kanskje litt dumt. Birger Lenke til kommentar
kristine-_- Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ... Endret 24. oktober 2007 av kristine-_- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva med å bli hjemme på lørdag? Lenke til kommentar
kristine-_- Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) ... Endret 24. oktober 2007 av kristine-_- Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det beste jeg mener du kan gjøre for deg selv, er enten 1. fortelle sannheten, og akseptere hva typen din velger å gjøre, 2. gjøre det slutt, og ikke fortelle noe, 3. være ærlig, men kanskje gjøre det slutt, grunnet at det kan virke som du ikke liker han så godt. Birger Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En ting du hverfall burde gjøre er å fortelle han det før han ser denne tråden.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Godt du skrev det selv. Ja, han fortjener bedre. Men at du faktisk vurderer å stikke ut på lørdag, og du vet du kommer til å treffe mannen ovenfor. Synes jeg virker som du ikke angrer, og bare satser på at alt ordner seg av seg selv. Birger Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skjønner også at et forhold i en alder av 19 år som regel ikke varer, av den enkle grunn at en av partene som oftest vil ha noe mer ut av forholdet. Det mener jeg er feil. Min søster har vært sammen med samme person siden hun var 16 år. I dag er hun 33/34. Så det er mulig. Alder spiller ingen rolle. Ærlighet vares lengst! Men å i det hele tatt rote med en annen når man bor sammen med kjæresten. Det var kanskje litt dumt. Birger Jeg mener det blir uriktig å si at alder ikke spiller noen rolle, og derfor sa jeg "som regel" og "som oftest". Kristine, jeg håper du finner ut av dette. Ikke la gutten våkne en dag med spørsmålet "Hva har jeg gjort?" . Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kristine, jeg håper du finner ut av dette. Ikke la gutten våkne en dag med spørsmålet "Hva har jeg gjort?" . Enig her, er du virkelig glad i han. Så lar du han ikke få vite det av noen andre, eller tro at han er problemet hvis forholdet dere tar slutt. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 At du ikke aner hva som skjer, er vel hva du gjør ut av det. Det beste er vel å snakke ut om forholdet deres, du trenger ikke å nevne din lille utflukt med det første. Men høre litt hva han mener, osv. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er vel bedre å snakke ut om det, enn å gå rundt å ikke være glad ihverandre. Men føler at man skal holde sammen grunnet at man ikke skal såre hverandre. Eller? Birger Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du visste hva du gikk til. Ikke whine så fælt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg skjønner at du ikke har så dårlig samvittighet..enda. Du er sikkert i litt i en nyforelsket fase,(?) da er det jaggu ikke lett føle seg dårlig ovenfor noe. Tar jeg ikke feil, så kanskje du allikevel går med ett lite håp om at ting skal ordne seg med deg og han andre, og typen din er kanskje ikke det aller viktigste lenger oppi alt dette.. jeg vet ikke, bare tenker høyt. Er kanskje vanskelig for deg å se klart akkurat nå, men kanskje du bare må vente til lørdag å se hvilke følelser som dukker opp, og om han faktisk svarer på disse følelsene osv.. allikevel, om kanskje ikke umiddelbart eller øyeblikkelig, så fortjener typen din å få vite hva dere har gjort. Men skjønner at du trenger tid.. du er fortsatt en tenåring så ikke vær så hard mot deg selv, det er kanskje like ille å være den som har bedratt enn å være den bedratte.. Og ikke noe i veien for tilgivelse fra typen senere heller, du har heldigvis ikke gjort det helt store ved å gå hele løpet ut med denne gutten, selvom det var han som stoppet det.. Tror nok du bare trenger tid til å rydde opp i følelser og tanker tilå finne ut av hva du vil.. Endret 24. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg