Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Jeg bare ødelegger for meg selv.. huff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner også at et forhold i en alder av 19 år som regel ikke varer, av den enkle grunn at en av partene som oftest vil ha noe mer ut av forholdet.

Det mener jeg er feil. Min søster har vært sammen med samme person siden hun var 16 år. I dag er hun 33/34. Så det er mulig.

 

Alder spiller ingen rolle. Ærlighet vares lengst! Men å i det hele tatt rote med en annen når man bor sammen med kjæresten. Det var kanskje litt dumt.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner også at et forhold i en alder av 19 år som regel ikke varer, av den enkle grunn at en av partene som oftest vil ha noe mer ut av forholdet.

Det mener jeg er feil. Min søster har vært sammen med samme person siden hun var 16 år. I dag er hun 33/34. Så det er mulig.

 

Alder spiller ingen rolle. Ærlighet vares lengst! Men å i det hele tatt rote med en annen når man bor sammen med kjæresten. Det var kanskje litt dumt.

 

Birger :)

 

Jeg mener det blir uriktig å si at alder ikke spiller noen rolle, og derfor sa jeg "som regel" og "som oftest".

 

 

Kristine, jeg håper du finner ut av dette. Ikke la gutten våkne en dag med spørsmålet "Hva har jeg gjort?" .

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du ikke har så dårlig samvittighet..enda. Du er sikkert i litt i en nyforelsket fase,(?) da er det jaggu ikke lett føle seg dårlig ovenfor noe. Tar jeg ikke feil, så kanskje du allikevel går med ett lite håp om at ting skal ordne seg med deg og han andre, og typen din er kanskje ikke det aller viktigste lenger oppi alt dette.. jeg vet ikke, bare tenker høyt.

 

Er kanskje vanskelig for deg å se klart akkurat nå, men kanskje du bare må vente til lørdag å se hvilke følelser som dukker opp, og om han faktisk svarer på disse følelsene osv.. allikevel, om kanskje ikke umiddelbart eller øyeblikkelig, så fortjener typen din å få vite hva dere har gjort. Men skjønner at du trenger tid..

 

du er fortsatt en tenåring så ikke vær så hard mot deg selv, det er kanskje like ille å være den som har bedratt enn å være den bedratte.. Og ikke noe i veien for tilgivelse fra typen senere heller, du har heldigvis ikke gjort det helt store ved å gå hele løpet ut med denne gutten, selvom det var han som stoppet det.. Tror nok du bare trenger tid til å rydde opp i følelser og tanker tilå finne ut av hva du vil..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...