kristine-_- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) .. Endret 24. oktober 2007 av kristine-_- Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hvorfor har du nesten ikke dårlig samvittighet da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gjøre? Fortelle det til kjæresten din hadde vært ærlig, hvertfall. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 .. men over hodet ikke det smarteste, enda. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bla bla ukeblad, resten står i avisa. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor du har tatt tiden til å skrive det der. Du vet at det du gjorde var feil i forhold til den sosiale situasjonen du er i akkurat nå, så hvorfor spør du oss om hva du skal gjøre? Si det til sambo eller ikke si det. Dump sambo, så får du se hvor mye "drømmetype" han fyren du møtte egentlig er. Det er opp til deg, ikke oss. Og forresten, det er veldig godt mulig at den kriblingen var spenningen rundt hele opplegget.. Men hva vet egentlig jeg. Er det forresten riktig av meg å få følelsen av at du faktisk synes synd på deg selv? Lykke til skal du ihvertfall ha. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er vel får å få noe støtte for at hu har rota med noen andre. Jo lengre du unngår det å si det til samboeren din, jo mer jævlig blir det. Både for deg, men også for han. Tenk de gangene han sier " glad i deg" og du vet at du har gjort no dumt. jeg selv ville følt meg lurt, tråkka på. Og det verste er at du ikke føler noe dårlig samvittighet heller...som Noel Leon sier. Skjønner ikke hvorfor du gidder å ta deg tia til å skrive dette. Vi kan ikke avgjøre og bestemme hva du skal gjøre. Du som har driti på leggen Lenke til kommentar
kristine-_- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) ... Endret 24. oktober 2007 av kristine-_- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så du skal ha kjæresten din i backup tilfelle mr. random ikke vil noe? Han har jo tydeligvis ikke så stor interesse for deg, siden han ikke tar kontakt. Innse det. Vær ærlig. Er man med på leken osv. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 på samme måte som deg. følt meg som en idiot. lurt på hva som kunne skje med han/hun. men gitt faen i personen iogmed at jeg har det så altfor bra med den personen jeg er med nå. Lenke til kommentar
kristine-_- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) ... Endret 24. oktober 2007 av kristine-_- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis det er problemer mellom deg og kjæresten burde du gjøre noe med det. Tror ikke akkurat det å ville humpe på en annen fikser problemene deres. Vil du ikke ha han lenger, si det til han. Vær ærlig og gjør det slutt. Deretter kan du gjøre hva du vil med hvem du vil. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det jeg tenker er: Hvor gammal er du? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det jeg tenker er: Hvor gammal er du? Er 19.. Da er alt mye klarere.. Jeg er like gammal som deg, og hadde jeg vært typen din ville jeg at du skulle sagt det med en gang, i stedenfor å sjule det også plutselig kommer det opp.. Da kan værre ting skje.. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg følte for å si det samme, Torpern. Men jeg tror det handler mer om erfaring enn alder. Kristine, hva er du redd for? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du visste hva konsekvensene kom til å være. Elsker du han, vil du vel ikke gå bak ryggen hans? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville selv ha blitt knust om min sambo hadde sagt noe slikt til meg, men med tid så ville jeg satt stor pris på oppriktigheten. Om du vil fikse et forhold så er sannheten det eneste stedet å starte. Forbedring er ikke garantert, men det gjør ting veldig mye enklere. Jeg skjønner at tryggheten er viktig. Jeg skjønner også at et forhold i en alder av 19 år som regel ikke varer, av den enkle grunn at en av partene som oftest vil ha noe mer ut av forholdet. Det jeg prøver å si er at man ofte må ofre sikkerhet når man vil ha erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg