Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Jeg bare ødelegger for meg selv.. huff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bla bla ukeblad, resten står i avisa. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor du har tatt tiden til å skrive det der. Du vet at det du gjorde var feil i forhold til den sosiale situasjonen du er i akkurat nå, så hvorfor spør du oss om hva du skal gjøre? Si det til sambo eller ikke si det. Dump sambo, så får du se hvor mye "drømmetype" han fyren du møtte egentlig er.

Det er opp til deg, ikke oss.

Og forresten, det er veldig godt mulig at den kriblingen var spenningen rundt hele opplegget.. Men hva vet egentlig jeg.

Er det forresten riktig av meg å få følelsen av at du faktisk synes synd på deg selv?

Lykke til skal du ihvertfall ha.

Lenke til kommentar

Er vel får å få noe støtte for at hu har rota med noen andre. Jo lengre du unngår det å si det til samboeren din, jo mer jævlig blir det. Både for deg, men også for han. Tenk de gangene han sier " glad i deg" og du vet at du har gjort no dumt. jeg selv ville følt meg lurt, tråkka på. Og det verste er at du ikke føler noe dårlig samvittighet heller...som Noel Leon sier. Skjønner ikke hvorfor du gidder å ta deg tia til å skrive dette. Vi kan ikke avgjøre og bestemme hva du skal gjøre. Du som har driti på leggen

Lenke til kommentar

Jeg ville selv ha blitt knust om min sambo hadde sagt noe slikt til meg, men med tid så ville jeg satt stor pris på oppriktigheten. Om du vil fikse et forhold så er sannheten det eneste stedet å starte. Forbedring er ikke garantert, men det gjør ting veldig mye enklere.

Jeg skjønner at tryggheten er viktig. Jeg skjønner også at et forhold i en alder av 19 år som regel ikke varer, av den enkle grunn at en av partene som oftest vil ha noe mer ut av forholdet. Det jeg prøver å si er at man ofte må ofre sikkerhet når man vil ha erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...