SckNdrsn Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Samtlige spill på pcen min har plutselig bestemt seg for å ikke virke mer I GTA 3 får jeg denne feilmeldingen: DOMAIN error R6028 - unable to initialize heap R6027 - not enough space for lowio initialization R6026 - not enough space for stdio initialization R6025 - pure virtual function call R6024 - not enough space for _onexit/atexit table R6019 - unable to open console device R6018 - unexpected heap error R6017 - unexpected multithread lock error R6016 - not enough space for thread data abnormal program termination R6009 - not enough space for environment R6008 - not enough space for arguments R6002 - floating point not loaded Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! I Warcraft 3 får jeg denne feilmeldingen: This application has encountered a critical error: FATAL ERROR! Program: c:andersspillwarcraft 3war3.exe Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:05C58F29 The instruction at '0x05C58F29' referenced memory at '0x0000002C'. The memory could not be 'read'. Håper noen vet hva som er galt.... =) Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 har du nettopp satt i ny ram brikke ?. Har hatt samme feilmeldingene i andre spill. Det var på grunn av defekt ram brikke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det står mye space greier. har du nok ledig plass til en nødvendig pagefile? anbefaler noen hundre megabyte, helst en gb avhengig av hvor mye ram du har. Prøv å kjør memtest for å sjekke at minnet er i orden Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Ja jeg har nettopp satt i en ny rambrikke men tror ikke det er den som forårsaker problemet. Pcen virket nemlig de første dagene men så klikket det. Jeg tok ut igjen ram-brikken, men det virket fortsatt ikke. Fra før av hadde jeg to brikker på 256 mb sdram, den nye er på 512 sdram, så totalt har jeg nå 1024 ram, men det er det ikke mye hjelp i når det ikke virker =( Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Søkte litt på nettet. Har du antivirus program gående ?. Hvis ikke trur jeg du har fått klez virus . Her er en link som har akkurat samme feilmeldinger som deg. Hvis du ikke har antivirus, bør du legge det inn å teste for virus før du eventuelt går drastisk til verks. Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Ja jeg har hørt om virus som "fester seg"til applikasjoner og får dem til å gå i stå.... Jeg innstallerte og oppdaterte norton 2002 etter jeg fikk problemet, men det fant ingenting da jeg scannet. Men viss det er virus jeg har så hadde jeg det også før jeg innstallerte norton, da er vel grunnen til at det ikke fant noe at dette også ble infisert?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå