Gå til innhold

corsair HX620 watt!

Anbefalte innlegg

prøvde og starte PC-en etter jeg har fiksa PSU! men får opp denne meldinga= nvidea boot media failure! og har kobla de ledningene rett håper jeg! når det gjelder grafikkortet" eller gjelder d noe annet?

?

håper jeg får svar av noen som har litt peiling! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når det står nvidia boot media er det sansynligvis pga. den prøver å boote fra noe som er knyttet til hovedkortet, ikke nødvendigvis harddisken. Du kan f.eks. ha valgt ved en feil i bios at maskinen skal boote fra den innebygde nettverkskontrolleren (som da vil kunne være en nvidia enhet om du har et nvidia-chipset hovedkort).

jeg ville sjekke boot-rekkefølgen i bios...

-Stigma

Lenke til kommentar
når det står nvidia boot media er det sansynligvis pga. den prøver å boote fra noe som er knyttet til hovedkortet, ikke nødvendigvis harddisken. Du kan f.eks. ha valgt ved en feil i bios at maskinen skal boote fra den innebygde nettverkskontrolleren (som da vil kunne være en nvidia enhet om du har et nvidia-chipset hovedkort).

-Stigma

Men Koblingene er vel rett da?! men så d er bios det er problem med! har aldri vært borti bios før! hva skal jeg gjøre?

PC stuff er vel ikke min sterkeste side! bare elsker og spille:P

Lenke til kommentar

-Stigma

Men Koblingene er vel rett da?! men så d er bios det er problem med! har aldri vært borti bios før! hva skal jeg gjøre?

PC stuff er vel ikke min sterkeste side! bare elsker og spille:P

Du burde endre emnetittelen din på denne saken til noe som er forklarende. Har jo ingenting å gjøre med strømforsyningen din å gjøre...feks. problemer med å boote fra hardisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...