Eved Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Etter at jeg innstalerte Windows vista på min acer 5720( ) , jeg har bare hatt 1 problem jeg ikke klarer å fikse. Det er at hver gang jeg klapper sammen dataen(så går den i hvilemodus) og når jeg da åpner den igjen og trykker på, på knappen så starter datan, men skjermen reagerer ikke! Den er bare svart, jeg hører datan jobber, men skjermen er svart! Dette skjer ved alle tilfeller datan går i hvilemodus. Etter at den har gått i hvilemodus, og skjermen ikke reagerer så må jeg slå av datan, og på igjen, da fungerer den.. DETTE irriterer meg GRENSELØST! Er det noen som har hatt samme problemet, og vet hvordan man fikser det? Håper på svar ! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sjekk hva den står innstilt på i strøminnstilligner. Ikke bruk så mange smilyer i et så lite innlegg er du snill, blir så uoversiktlig Lenke til kommentar
Eved Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Sjekk hva den står innstilt på i strøminnstilligner. Ikke bruk så mange smilyer i et så lite innlegg er du snill, blir så uoversiktlig Jeg sjekker strøminnstlingene, men det sto ingenting om hva som skjer når PC-en går i hvilemodus.. Men det sto at jeg kunne velge om jeg skulle sette i hvilemodus eller dvalemodus når jeg klappan. Så.. er det stor forskjell på dvalemodus og hvilemodus? Uansett, jeg liker smilyer! Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Strøminstillingene har ingenting med om panelet tenner etter hvilemodus eller dvalemodus. Hvis du lukker opp og igjen lokket en gang til etter du har "vekket" den, kommer det da bilde? Du kan også prøve å oppdatere skjermkortdriverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå