Wooteman Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) hallo, jeg ser etter gode filmer og dette er det jeg ser etter - mafia - syv sverd , sånne god slåss film fra aisa vet ikke hvor jeg skal legge di filmene som i tema? liker godt samurai syns det er veldig interesant - thriller actoin - noe som likner på miami vice - og litt komedie mafia filmer syns jeg er så drit fett , god histore og handlig. og et tøft miljø. Filmer fra Asia har jeg blitt mer og mer intersent i , har noen med ikke mange og fearless var en utrolig god film. thriller actoin syns jeg likner på mafia men , det gir en god steming i sofaen må jeg si og det samme med mafia filmer;) det jeg ser etter på den 4 punkte er vel politi filmer som S.W.A.T og man må jo ha filmer man kan le av i sammligen sin syns jeg da hihi:P Endret 23. oktober 2007 av Wooteman Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du sett på ratingen de har på IMDB Til venstre der under "Votes by Genre" finner du de filmene med best rating fra hver kategori. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du sett på ratingen de har på IMDBTil venstre der under "Votes by Genre" finner du de filmene med best rating fra hver kategori. takk skal du ha , hyggelig Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg vil tro denne filmen er midt i blinken for deg, med mindre du alt har sett The Departed som er en remake av Infernal Affairs. Endret 23. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Filmer fra Asia har jeg blitt mer og mer intersent i , har noen med ikke mange og fearless var en utrolig god film. Japan - Samurai: Lady Snowblood Azumi Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades Lone Wolf and Cub: In Peril Zatoichi at the Blood Fest Zatoichi and the Chess Expert Zatoichi's Vengeance Zatoichi Meets the One Armed Swordsman The Tale of Zatoichi Zatoichi's Revenge Zatoichi The Street Fighter Return of the Street Fighter Shogun's Ninja Kina - Moderne kung fu filmer: The Tai-Chi Master The Shaolin Temple Swordsman II Once Upon a Time in China Once Upon a Time in China II Fong Sai-Yuk Fong Sai-Yuk II Fist of Legend Iron Monkey Drunken Master Drunken Master II Dragons Forever Project A Project A II Police Story Police Story II Police Story 3 Miracle Duel to the Death Kina - Old School kung fu (Shaw Brothers) 36th Chamber of Shaolin Return to the 36th Chamber Disciples of the 36th Chamber Eight Diagram Pole Fighter Dirty Ho Executioners of Shaolin Clan of the White Lotus Heroes of the East Shaolin Mantis Five Deadly Venoms Crippled Avengers Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Filmer fra Asia har jeg blitt mer og mer intersent i , har noen med ikke mange og fearless var en utrolig god film. Japan - Samurai: Lady Snowblood Azumi Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades Lone Wolf and Cub: In Peril Zatoichi at the Blood Fest Zatoichi and the Chess Expert Zatoichi's Vengeance Zatoichi Meets the One Armed Swordsman The Tale of Zatoichi Zatoichi's Revenge Zatoichi The Street Fighter Return of the Street Fighter Shogun's Ninja Kina - Moderne kung fu filmer: The Tai-Chi Master The Shaolin Temple Swordsman II Once Upon a Time in China Once Upon a Time in China II Fong Sai-Yuk Fong Sai-Yuk II Fist of Legend Iron Monkey Drunken Master Drunken Master II Dragons Forever Project A Project A II Police Story Police Story II Police Story 3 Miracle Duel to the Death Kina - Old School kung fu (Shaw Brothers) 36th Chamber of Shaolin Return to the 36th Chamber Disciples of the 36th Chamber Eight Diagram Pole Fighter Dirty Ho Executioners of Shaolin Clan of the White Lotus Heroes of the East Shaolin Mantis Five Deadly Venoms Crippled Avengers takk for hjelpen Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Scarface. den står på lista skjønner du:P ( som jeg har skrevet ned) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Huh? Ser den ikke jeg. Lenke til kommentar
Mats... Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Med alle de filmene og sjangrene du snakker om først, tror jeg du vil synes "Kiss Kiss, Bang Bang" er drit tøff når du skal se "komedie". Det er min definitive favoritt komedie ever, som er noe langt mer enn en vanlig action komedie.. høy latterkrampe, tilnærmet pissepåsegfaktor (for å være litt barnslig) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Annbefaler Style Wars, så den i går kveld Den går ikke under noen av kriteriene dine, men den var ganske intrisang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå