Flakkmeister Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg setter skjermkortet i maskinen, installerer nyeste drivere (har prøvd flere), prøver det på MOHAA; funker perfekt. Samme på CS osv. men når jeg skulle teste Warcraft så var det akkurat som om deler av bildet "hoppet" rundt på skjermen Hadde vært kjekt å hatt warcraft som funka siden jeg skal på lan til helga... Noen som har vært borti dette med wacraft eller andre spill? Når jeg tenker meg om så får jeg ikke kjørt Direct3D i CS heller uten at det samme skjer... Har aldri hatt det problemet med det gamle skjermkortet (GF2MX) og det nye funker helt fint på¨andre maskiner... :-? Noen som vet hva som er feil? Takker i såfall for svar! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 høres ut som det er wc det er no galt med, prøvd å sjekke om det finnes en patch eller noe slikt til det? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Problemet har nå utbredet seg. Nå funker ikke cs eller andre spill heller Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Flakkman, har du oppdatert biosen på hovedkortet ditt siden i fjor sommer? En av oppdateringene i bios omhandler nettopp problemer med Geforce4Ti skjermkort. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 "WarcraftIII.exe -opengl" fikser det for meg. Dog har jeg samme problem som deg. Med alle D3D spill. Funker fint i OpenGL. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kan noen korleis eg oppdaterer bios da? Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 kan noen korleis eg oppdaterer bios da? trykkleif? www.abit.com.tw har all info du trenger, bare husk å finne en NY diskett. Jeg prøvde å flashe med en dårlig diskett, det gikk i dass. Du har BootBlock da, og det er en liten sikkerhet, men følg instruksjoner på Abit sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå