Huginn Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heisann! Er glad i å ta bilder, og har tatt en del den siste tiden. Tingen er at jeg kun har standardobjektivet som fulgte med 400D. Føler meg litt "handikappet" når jeg skal ta bilder av ting som er bittelitt langt unna, og har derfor bestemt meg for å gå til innkjøp av en telelinse. 300mm, antar jeg. Noen som har noen anbefalinger? Prisklassen er så lav som mulig, helst ikke alt for mye over 2000 kroner. Veldig takknemlig for alle svar! (hvis dette er feil forum.. sorry) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sigma 70-300mm F4-5,6 APO DG koster rundt 1800 og er en grei inngangsport til tele-verdenen. Tom Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar! Det virker som et bra objektiv, vil definitivt vurdere det! Får ikke kjøpt på en uke da, venter på lønning. ;p Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg personlig bruker TAMRON 70-300 f/4-5.6. Er veldig fornøyd, brukes flittig til eksperimentering innen fugl, macro og sportsbilder med greit resultat. ..og det beste av alt? Prisen Den var avgjørende for meg som bare er 14 år og med et veldig stramt budsjett. På japanphoto(.no) får du det i skrivende stund for.. trommehvirvel*... 1299,- KR (sjekk noen av bildene mine her: http://jacobm.photosight.org , noen av dem er tatt med tamronen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå