Postkassestativ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 På min Astra 92mod begynnte motorlampa å lyse på toppen av en lang motbakke da jeg slepte en bil. Den slokna når jeg trykket inn clutchen og stoppa. Hva kan ha sendt feilsignalet? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hmmm... si det! les ut feilkoder... hadde vært spennende og se hva den har lagt feil på! Kanskje bankesensor/tenningsbank? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Gir den ikke ut feilkoder bare hvis lampa lyser! eller blir de lagret Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 De blir lagret. Jeg vil også tro det kan ha vært tenningsbank. Så lenge den ikke lyser igjen, vær fornøyd. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvis feilkoden ikke oppstår på nytt i løpet av de neste 20 oppstartene (hvis jeg ikke husker feil), så skal den bli automatisk slettet. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Kom opp en kode 13 når jeg sjekket etter feilkoder! Lambdasonde (Ledningsbrudd) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Motoren jobber ganske hardt hvis du har en bil på slep opp en bakke. Kanskje sonden har blitt overoppheta eller noe sånt. Hvis ikke så begynner den vel og bli sliten.... Time will show! Tut og kjør..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Da jeg fikk feilkode for lambda-sensor i Astra-G, var det luftmassemåleren som var årsaken til at lambda var ute å kjøre. Endret 24. oktober 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
apekatten2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 På min Astra 92mod begynnte motorlampa å lyse på toppen av en lang motbakke da jeg slepte en bil.Den slokna når jeg trykket inn clutchen og stoppa. Hva kan ha sendt feilsignalet? 92modell faktisk. Samma faen da hva som lyser vel? Hvem bryr seg? Hadde jeg hatt en så gammel bil så hadde jeg gitt faen i det. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt meg ny bil. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) På min Astra 92mod begynnte motorlampa å lyse på toppen av en lang motbakke da jeg slepte en bil.Den slokna når jeg trykket inn clutchen og stoppa. Hva kan ha sendt feilsignalet? 92modell faktisk. Samma faen da hva som lyser vel? Hvem bryr seg? Hadde jeg hatt en så gammel bil så hadde jeg gitt faen i det. For en strålende holdning du har. De bryr seg vel om bilen lyser på motorfeil på eu-kontroll/teknisk kontroll. Og for all del drit i om bilen lyser på bremsesvikt. Trenger jo ikke bremser på en så gammel bil. Eller hva om fjernlyset har hengt seg opp. Jaja er vel like greit. Ser jo ekstra godt selv da. Endret 28. oktober 2007 av Harkonnen Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Fikk en PM fra apekatten2 I følge han/hun er jeg en idiot, bare fordi jeg ikke driter i bilen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva slags holdning er det for en som er kliss ny på forumet? Han/henne bør vel egentlig trå ganske varsomt. Ikke bry deg om det, david_almli. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tror nok nicket passer ganske bra...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå