-Janus- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hallo Noen her som har gått på Bygg- og anlegsteknikk? Eg har tenkt å søke dette til neste år (går i 10`ende nå) og lurer på om det er mye lekser på den linja? Er så dritt lei den enorme mengden med lekser Mvh -Janus- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hallo Noen her som har gått på Bygg- og anlegsteknikk? Eg har tenkt å søke dette til neste år (går i 10`ende nå) og lurer på om det er mye lekser på den linja? Er så dritt lei den enorme mengden med lekser Mvh -Janus- Går på bygg og anlegg og har ingen lekser, de leksene vi får gjør vi praktisk på skolen. Litt lekser er bare sunt så jeg lager mine egne lekser. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ville virkelig ikke lagt opp utdanningen min etter hvor det er minst lekser. Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ville virkelig ikke lagt opp utdanningen min etter hvor det er minst lekser. Nei, det gjør jeg ikke heller. Jeg har bestemt meg for hva jeg skal bli for lenge siden, og skal gå bygg- og anlegg uansett hvor mye lekser det er der. Hadde bare vert litt kjekt å vite. Jeg er så dritt lei all leksene, men om det er mye lekser der så får eg forberede meg på det Endret 24. oktober 2007 av -Janus- Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gå på bygg-og anlegg du! Veldig kjekt og lærerikt, uten omtrent lekser!! hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå