Sondre2k Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! For rundt et halvt år tilbake drev jeg å brente backup spill av mine Xbox 360 spill og dette gikk fint. Men her om dagen tenkte jeg at jeg skulle lage backup av Bioshock og Halo 3, men dette fikk jeg ikke til. Jeg prøvde å brenne på 1x hastighet på begge spillene, men får opp på xboxen at "The disc is unreadable". Er det noen som tror de vet hva jeg gjør feil? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mulig det er noen sikkerhetsfiler på de spillene som gjør at det ikke funker uten chip. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvilke spill var det du klarte det fint på? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis du har lest forumets retningslinjer, så vil du også ha fått med deg dette; #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det står altså "unreadable", ikke "unplayable"? Lenke til kommentar
DRK Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sjekk at layer layerbreak er riktig... Kan også være dårlig media. Verbatim ftw. Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Har klart det på PES6, Table Tennis, Gears Of War. Har også sjekket at layerbreak er riktig. øyvind: har ikke anledning til å sjekke dette nå, men visst det er til hjelp så får jeg opp "Use this disc in a xbox 360 to play the game" eller noe lignende, når jeg setter DVD-en inn i PC-en. DavidH: trodde det var sånn på forumet at så lenge det var snakk om egne spill er det lov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tror jeg også får opp det på pc-en. Betyr vel at det skal virke. (Er lov å snakke om backup og slikt her ja (: ) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du oppdatert firmwaren siden den gang? I de nyere versjonene finnes jo en sjekk som nekter å laste spillene dersom de ikke er stealth patchet. Just a thought... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis du har lest forumets retningslinjer, så vil du også ha fått med deg dette; #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Denne karen har nok rett. Vi har en løpende diskusjon i styret som har pågått i lang tid angående om hvor grensen går for å diskutere ting. Som eksempelvis backup vs piratkopiering. Ikke noe konkret er kommet ut av det enda så da er den generelle føringen at slike diskusjoner som dette blir slått ned på. Innspill kan som alltid komme på pm. Tråden stenges og Guybrush settes ut som vakt. Pass dere, han kan holde pusten i ti minutter. Slå den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg