BigJaffa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ein kompis av meg kom med denne på facebook, den er faktisk gansk artig. Regler: Skriv ditt navn og "er" i gåsetegn i søkefeltet til Google. De 10 første sitatene Google hoster opp, er de som gjelder! For eksempel: Du skriver følgende i søke felte: "[Namnet ditt] er" Enkle greier.... Eg starter... Namnet mitt er Kristian... (For dere som ikkje viste det...) 1.Kristian er videre2.Kristian er en myk mann 3.Kristian er død 4.Kristian er sexy on the dancefloor!! 5.Kristian er bare såååå sexy!! 6.Kristian er på skolen 7.Kristian er ute av St. Olav 8.Kristian er skolesjef og PADI Course Director. 9.Kristian er flink 10.Kristian er en likendes kar med faste meninger og god greie på det han uttaler seg om. Endret 23. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tommy er friskmeldt. Tommy er i gang. Tommy er flink til å snakke for seg, bruker mange fremmedord Tommy er årets faddersjef. Tommy er en glad og veloppdragen gutt. Tommy er toppen Tommy er en typisk representant for den nye klesindustrien Tommy er det usikre kortet. Tommy er oppkalt etter 1500-talls teologen Johan Calvin Tommy er en Snertingdøl hmm ja... Tommy er navnet Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jarle er intim Jarle er født i 1983 og har alltid drevet aktivt med idrett Jarle er på sommerferie sammen med foreldrene sine på Sørlandet Jarle er einebarn Jarle er en person man blir veldig intressert i Jarle er tilbake med julekalenderen «Jarles jul» på Kanal 24 Jarle er ikke medlem av noen offentlige grupper Jarle er omreisende i nødhjelp Jarle er sammen med Jack Bjørnsen ansvarlig for det sportslige opplegget til Kristiansand Orienteringsklubb sine seniorløpere Jarle er to av de 2600 personene som lever med hiv eller aids i Norge i dag haha, ganske morsomt. ingenting som stemmer overhodet da men Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tord er rake motsetninger Tord er motstykket Tord er en velstående og rik mann. Tord er ein mektig Tord er en av Skiens beste skatere!! Tord: Er hat nie schlechte Laune immer Tord er drømmesvigersønnen; pen og kjekk, fast jobb og dyktig surfer Tord er sjálfur fatlaður eftir mænsótt Steike det var mye positivt. Jeg tok fra alle jeg fikk på treff på første side ca. 2 kunne jeg ikke ta, noe med R E K T O R D og noe greier på noe annet stuff. Hehe Bare søk og se.. Jeg er MEKTIG. Jeg er RIK. Jeg er motstykket... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jarle er to av de 2600 personene som lever med hiv eller aids i Norge i dag Uffda... Det høres aldeles ikke så bra ut! Niklas er starteren av Skype. Niklas er astrolog. Niklas er Ni Klas ebomber oer områder i Sør-Libanon. Niklas er så morsom for tiden. Niklas er begynt i barnehagen og er ekstra trett og grinete. Niklas er og tegner proffkontrakt med strømsgodset. Niklas er arbeider på tysenfryd om vinteren. Niklas er tøffest av alle. Niklas er en av kompisene til Mads. Niklas er servitør som serverer spennende retter med pølser i alle varianter. Endret 24. oktober 2007 av Kiwiboy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er jentenes coach Jeg er ansvarlig makeupartist Jeg er hjemme i Skien Jeg er stylist og coach Jeg er den norske modellen med skuespillerambisjoner Jeg er nådeløs Jeg er homo Jeg er utdannet makeup artist og hårstylist Jeg er kjent fra opptredener på god morgen Jeg er som vanlig 15 minutter forsinket Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jan-Erik er redd. Jan-Erik er også med på justisen Jan Erik er ute å driter som han alltid gjør på morran. Jan-Erik er styreformann i selskapet. Jan-Erik er fagsjef i konsulentselskapet Objectwares Microsoft-avdeling. Jan-Erik er godt nok en tarvelig far. Jan Erik er lokalisert i MOSS kommune i Østfold fylke Den beste: Jan Erik er vel det skjulte fotballgeniet i AaFK som det går an å prate å prate om fotball, fotball, fotball, fotball, fotball og fotball. (Er fra Ålesund, hater fotball) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Uhm... Ja, men jeg må nok skuffe dere altså, dette er ikke noe annet enn en telletråd... Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg