KKake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har nettopp kjøpt meg en VGA kabel til min XBox 360 slik at jeg kan bruke den på PC skjermen, og den funker fint, men har et problem, det er også to lydkontakter på den, og det fulgte med en "dings" som jeg kan koble de på slik at de to lydkontaktene blir til en kontakt i minijack størelse som kan kobles i "in-line'en på lydkortet, også da lurer jeg på hvordan jeg kan få spillt av lyden som kommer inn den inngangen direkte på PC-en, slik at jeg slipper å bruke noen program e.l for å høre lyden når jeg spiller Xbox på PC-høytalerene, eller finnes det evt. noen små programmer som lar meg gjøre dette? Har prøvd Audacity, men der må jeg ta opp lyden før jeg kan høre den. Kjører forresten Windows Vista Home Premium om det har noe å si... Lenke til kommentar
josef_stalin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, dette er fullt mulig. Så vidt jeg skjønner ønsker du spille av lyd fra line-in tilkoblingen til lydkortet. Det var kjempelett i Windows XP og eldre, man bare åpner lydmikseren og skrur opp volumkontrollen for line-in. Vista har forandret mye rundt lydsystemet, og disse volumkontrollene befinner seg nå i en eller annen obskur dialogboks. Jeg har selvfølgelig glemt nøyaktig hvor denne befinner seg (bruker ikke Vista for tiden) men noen som har Vista installert kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm... Finnes det noen alternativ lydmixer for Vista, som ligner på XP sin? Eller noe program som lar meg spille av lyden driekte på PC-en uten å måtte ta den opp først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå