Big_Mac Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er hos en venn og spiller Halo 3 ganske ofte. men når jeg da skaøl få meg xbox 360 og Halo 3 lurte jeg på en ting. Når jeg er hos kompisen må jeg spille som Fruitfreak(1), altså hans gjest. Spm. er om jeg kan spille som min egen bruker på hans xbox slik at vi spiller split-screen eller co-op som Fruitfreak og min bruker samtidig? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, den enkleste måten å få det til på er å kjøpe minnekort og ta det med deg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du kan også recovre gamertagen din på hans xbox, som jeg og E-wok gjorde ganske ofte før, eller så kan du ta med deg xboxen, som jeg og E-wok gjør nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Enkleste er vel å ta recover. Men husk å ha nett tilkoblet hjemme, slik at kontoen din er syncet før du tar recover. Ellers vil du miste alt av achiments, osv. Er ikke sikker på om du kan lagre profilen på en minnekort, og forflytte deg på den måten. Birger Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hmmm. Recover? Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Husker det ikke på strak arm nå, men trykk på xbox knappen, og velg recover. Den fanen. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå