Prozack91 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hei Driver på med litt Visual Basic 6 for å lære meg litt, og i den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg kan (og om det i heletatt er mulig) f.eks. sende POST-info til ei php-fil med VB6? F.eks. sende value av feltet av noen felter som fylles inn via vb6 og blir sendt til f.eks. add_message.php. Slik som en klient for ei gjestebok eller noe. Er dette mulig eller må jeg over på andre språk? Endret 23. oktober 2007 av Prozack91 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvorfor begynner du ikke på VB.NET i stedet? som kommentert i flere andre tråder av andre enn meg, så er det mye bedre enn VB6, og det er i tillegg gratis, som ikke VB6 er. Lenke til kommentar
backup Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er dette mulig eller må jeg over på andre språk? Neida, i vb6 kan du gjøre det på flere måter som for eksempel ved hjelp av: Internet Transfer kontrollen Winsock kontrollen Webbrowser kontrollen CreateObject("InternetExplorer.Application") Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Anbefaler deg altså å lese dette innlegget av GeirGrusom: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9753729 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå